husmus &2 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hvordan funker dette i praksis med 1 times reisevei? Det er jo så sinnsykt billig der og så utrolig mange fine gårder/hus.
LilleBjella Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Herlighet, du har jo dødsfleksibel arbeidstid du da... Det er da bare å jobbe på toget slik som jeg gjør? NSB har jo nå trådløst nett på togene sine, så da kommer du på nett også. Og du har vel manus å lese og manus å skrive? Hjemmekontor. Osv.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 De har utrolig mye billig der "oppe", og Eidsvoll er et flott sted. Hvis du tar tog og det er realtivt greit (ift forsinkelser etc) så hvorfor ikke. Men med bil ville jeg aldri satset på det. Kjørte mye fra Oslo-Eidsv en periode, og køen fra Olavsgaard og oppover hver ettermiddag er ikke akkurat noe å rope hurra for.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 jeg har gjort motsatt. altså, jeg bodde i oslo.. og det fungerte helt utmerked, men det var før jeg fikk barn da. kunne gjort det samme nå også egentlig, men da ville jeg bod nerme toget og tatt det til jobb. fint i eidsvoll. jeg liker meg beste ved eidsvoll verk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå