Gjest ->>- Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Min oldemor hadde fjorten barn. Det er ikke helt uvanlig mange steder i verden. (Galskapen i saken du nevner er åpenbar, altså, men ikke nødvendigvis på grunn av antallet barn - heller det at noen lot åtte av dem unnfanges samtidig og i vomben på en singel nutcase).
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor er det galskap? Var det bedre i gamle dager at de fikk 14 barn, der de ikke en gang hadde råd til sko til alle, ei heller hadde rikelig med mat? Folk vokste opp da også. Man får nok bare noen andre verdier, og erfaringer i livet som andre misser. Alt i livet er ikke materielle goder. Når dette er sagt, hadde jeg ikke personlig ønsket så mange barn.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 før i tiden var det jo normalt med så mange barn.. Ja, galskapen her er at hun lot 8 unnfanges samtidig.. I tilegg er hun alenemor..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Fordi hun lot 8 barn unnfanges samtidig. Hun er også alenemor. Før i tiden var det normalt.. Men også at de andre barna tok i et tak.. Gjør de sikkert de barna der også, men nåtiden kan ikke sammenlignes med hvordan det var for 80 år siden!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 som sagt før, og som jeg sier på nytt: Det er ikke antallet barn, men antallet barn på EN gang! 8.-linger er langt ifra et naturlig fenomen, Det er rett og slett horribelt! Og når man i tillegg har en mor uten inntekt, og en far som kun er en sæddonor, da er det galskap fra ende til annen.... Disse barna er og blir et mediestunt. Dama er sinnsyk, og trenger en god dose psykiatri... Og barna trenger FORELDRE som kan gi dem all kjærlighet og trygghet de trenger. Og det klarer IKKE Nadia Suleman og gjøre!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 14 så små barn samtidig er galskap. Ho er i tillegg enslig. Og klarer ikke ta vare på de selv. Jeg vet om fler som har mange barn, i dag. Men de kommer på rekke og rad, de er to om å lage de. Og kan forsørge, og ta vare på de selv. Noen av de jeg kjenner har 8 barn, noen har 14. Der er ofte den eldste 20 og den yngste 1, så de har hjelp i hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Nei, men tenkte om noen har lyst å se den da veitdu.. Sure kvinnfolk!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Syns faktisk legene står for den største galskapen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå