Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 39 uker på vei, og i dag når jeg stod opp hadde det komt litt blod, veldig lite..bare sånn rosa-aktig utflod. Hva kan det være? merker ellers ingenting. Er det fødselen som er i gang, eller er det slimproppen? og ev. hvor lang tid er det vanlig at det går før fødselen starter? er det ikke nærliggende å tro at det begynner snart siden jeg har komt såpass langt i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Litt blod kan være mye forskjellig. Det kan være etter samleie, det kan være tegningsblødning like før fødsel og det kan være slimproppen. Slimproppen kan gå flere uker før fødsel selv om du er forholdsvis nær termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå