Gå til innhold

ang. blod i utfloden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 uker på vei, og i dag når jeg stod opp hadde det komt litt blod, veldig lite..bare sånn rosa-aktig utflod. Hva kan det være? merker ellers ingenting. Er det fødselen som er i gang, eller er det slimproppen? og ev. hvor lang tid er det vanlig at det går før fødselen starter? er det ikke nærliggende å tro at det begynner snart siden jeg har komt såpass langt i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel være modning det er snakk om ja..

Skrevet

Litt blod kan være mye forskjellig.

Det kan være etter samleie, det kan være tegningsblødning like før fødsel og det kan være slimproppen. Slimproppen kan gå flere uker før fødsel selv om du er forholdsvis nær termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...