Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

magen min er sunket en del,nå klarere jeg å sitte beint i sofaen uten å måtte lene meg bak hele tiden..:-) sist jeg var gravid har jeg skrevet i loggen at jordmor sa magen var kommet lengre ned og uken etterpå kom snuppa:-) ved forrige kontroll sa jormor at lillegutt var så godt som festet,og at hun lurte litt på om jeg kom til å gå helt til termin..har også en del stikkinger.fikk det ca en mnd før sist,og nå er det ca en mnd siden dette begynte.blir spennende å se! er 37+4 i dag.hva tenker dere om dette?kanskje dumt spørsmål,vi er jo alle så forskjellige...!gleder meg bare så til å treffe lillegutt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hørt at magen synker mot slutten og at det er et godt tegn på at fødselen nærmer seg. Men det kan jo fort gå et par uker enda...

Skrevet

Hos meg har mange sunken noe enormt mye di siste 2 ukene, er nå kommet til 33+3 så mange lurer på om jeg blir å gå så mye lengre.... Skal til jordmor på torsdag så vi får se hva hun sier da :)

Skrevet

Jeg går og venter på at magen skal synke! Har hele tiden bært babyen lavt, men føler nå at magen er på det høyeste. (er 34+6 idag). Håper den synker snart. Forrige gang ble magen veldig lav, og jeg fødte 16 dager før termin, men jenta veide 3720g og var nok veldig klar for å komme ut. Håper at det samme skjer denne gangen også.

Skrevet

har bært lillegutt veldig høyt til nå,og det er enorm forskjell fra forrige uke:-) klarer å sitte normalt!forige gang var magen sunket uka før fødsel så er litt spennende dette..;-)

Skrevet

Huff når jeg gikk inn på det innlegget her så hadde jeg jo håpet å lese at det er fødsel innen et par dager når magen synker da :-P

Hodet festet, moden, 2 cm åpning og magen sank i dag. Ingenting skjer jo!!

Skrevet

Synes folk har sagt til meg lenge nå, at nå har magen sunket og at går mot fødsel snart. Selv legen sa at nå skjedde det nok noe snart, det var for vel for noen uker siden....I dag synes jeg den er enda lavere enn i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...