mamma_17*ruger* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 hei kan noen svare meg på en ting? lurer på hvor lang tid tar det fra utredning begynner til ass. befruktning kan begynne? kan men bestemme selv at man vil ha dette? har gått til Gynekolog i ca 1år , har brukt pergo noen mnd men uten resultat. takk for svar
dolly29 Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Det tar ca 6mnd. fra legen sender hendvisning til sykehuset. Når man får time til sykehuset er det vanligvis noen undersøkelser der også, men det pleier å gå veldig raskt. Og når det er undergjort, så er det å vente på neste syklus, før man begynner på medisiner. Man bestemmer selv om man vil ha IVF.
Fifrildi Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 De jeg kjenner som har gjort dette har brukt ganske nøyaktig ett år fra utredning til innsetting av første egg.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Kommer vel an på flere ting tenker jeg. Først hva de finner på utredningen. Finner de noe raskt som gjør at man må ha ass.befrukning så er det jo bare å sende en søknad med en gang. Blir dere "uforklarlig" barnløse vil det kreve mere utredning og dermed lengre tid. Hvor lang ventetid det er fra dere er ferdig utredet kommer vel an på hvilket sykehus dere velger å få behandling på. Ventetiden er ikke like lang overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå