Bambi på slankern Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Lillegutten går og synger på den, og jeg husker bare melodien fra da jeg selv var liten... mener den er om et troll... "og han har ett XXXXX og to XXXX og tre XXXX og fire bein, fem XXXX og seks XXX og sju negler av gråstein........ kan noen hjelpe meg med så lite og gå etter???
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Han eter frokost på en furustubbe Han heter Lurvelegg og er en gubbe Refr Med ett øye og to naser og tre huer og fire bein og fem føtter og seks ører og sju negler ta gråstein Nå har han gifta seg den fjerde mai Og fått ei kjerring som han er så gla`i Refr
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Trollgubben Lurvelegg Han tar seg frokost på en furustubbe og heter Lurvelegg og er en gubbe. Med et øye, og to neser og tre hoder og fire bein og fem føtter og seks ører og sju negler av gråstein Han sier boblibubb når han snakker og han er mosegrodd og nokså vakker Med et øye, og to neser og tre hoder og fire bein og fem føtter og seks ører og sju negler av gråstein Og han har spikerhår og barkehender og skjegg på ryggen sin og grønne tenner Med et øye, og to neser og tre hoder og fire bein og fem føtter og seks ører og sju negler av gråstein Nå har han gifta seg den fjerde mai og fått ei kjerring som han er så gla' i Med et øye, og to neser og tre hoder og fire bein og fem føtter og seks ører og sju negler av gråstein Og gubben Lurvelegg og Bertha Blåkrøll får sikkert mange, mange fine småtrøll.. Med et øye, og to neser, og tre hoder og fire bein, og fem føtter og seks ører, og sju negler av gråstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå