Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Har IKM i morgen og begynner å få litt forhåpninger her nå i og med at spottingen ikke har begynt. Pleier å spotte 2-3 dager hver syklus før tanta kommer. Men har ingen tegn verken på det ene eller andre. Ikke en murring engang! Tester meg på tirsdag tenker jeg om tanta ikke dukker opp Lykke til til dere alle
Lykkelig2 Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Hei. Vet ikke akkurat når IKM er, har syklus på 26-31 dager. På dag 27 i dag. Fått veldig vonde bryster og brystvorter for et par dager siden. litt romlete i magen. Temper og den har holdt seg høy siden EL. Brukt dobbel pergo denne mnd. Hadde EL på dag 16-19 ca. Tok en test i morges og den var selvfølgelig negativ. Lykke til alle sammen!
Nikamo Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Synes du er så fantastisk tålmodig! *Imponert* Dette høres jo lovende ut da, i og med at det fremdeles ikke er noen spotting å se *Krysser fingrene for deg* Her går vi lett lykkerus over positiv digitaltest i går, og prøver å la være å forelle det til hele verden :)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 2 dager over ikm.. null tegn på TR, og negative graviditets tester
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Å pixie så utrolig kos å høre He, he skjønner godt du vil si det til alle Men min nr 1 visste alle de nærmeste innen dag 2 dager etter test- klarte ikke å holde meg. Med nr 2 tenkte jeg at jeg skulle være litt flinkere, og klarte å holde meg noen uker lenger. Blir det en ny spire nå så skal jeg ikke si noe på lenge- he, he om jeg klarer da Er uansett veldig spennende Håper jeg ser deg snart på 1.trimester klem
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Å så spennende. Da må du gi lyd fra deg om det skjer noe. Så lenge tanta er unna er det håp Lykke til med testing videre
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2010 Med begge mine barn testet jeg veldig sent (1 uke over IKM9-- så det er fortsatt håp. Det er også en av grunnene til at jeg venter i det lengste med å teste selv om jeg allerede har brukt en test Men ingen flere på en stund nå Lykke til lilleDina
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 ja, legen sa jeg skulle ta ny test fredag som kommer.. men er så lei av å vente! synes det skulle vært så enkelt som: oi, ikm i går, teste, positiv/negativ, ferdig.. er det noe rart vi blir gale! men, vet jo ikke hvor tidlig jeg kan teste positivt etter ikm heller da.. sist jeg var gravid, så testet jeg to uker etter ikm (siden jeg opprinnerlig, i følge spesialister, ikke kunne bli gravid) men takk Med barn i magen? :-)
Nikamo Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Så skjønn du er Håper du følger etter til 1.tri veldig snart! Jeg er faktisk "verre" denne gangen jeg da, enn de to første; måtte fortelle det til søsteren min så og si med en gang jeg fikk en svaaak strek Og faren min fikk vite det i går - heldigvis ble de veldig glade begge to :) Og mannen er ikke noe bedre - han har også fortalt det til sine søsken... Nå lurer jeg bare på når jeg kan fortelle det til storesøstrene... Særlig den eldste er veldig spent og ønsker seg en lillebror eller lillesøster - vet hun blir veldig glad! Men det kan jo bli litt lenge å vente når de får vite det tidlig... Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå