Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 I dag blir jeg hele 22 år! hihi Har ingen spesielle planer i dag da men skal iallfall kose meg:) Og på mandag har mannen bursdag og jenta mi i slutten av måneden. Rene mars-familien. Hehe Ha en fin dag alle sammen!
Emma&Adrian Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin fin dag
Rampongi Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med deg og hele familien Mrs Bad. Jøsses, jeg trodde ut i fra svarene dine at du var litt eldre. (no offense anyone). Jeg skal i bursdag til en venninne som har bursdag i dag og hun har jeg kjent hele livet. Altså en nydelig dag å ha bursdag på Håper mannen og jenta di gir deg bursdagsnusser hele dagen!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Takk takk:) Hehe folk som jeg snakker med ansikt til ansikt også tror jeg er mye eldre enn jeg er. Også i dag er det iallfall en perfekt dag så fint vær det er ute så
Ranveig R Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med dagen! Min tur i slutten av mnd, men eg er maaaaaange år eldre enn deg )
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2010 Takk alle sammen:) ja, det er vel som regel eldre man blir så
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med dagen:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå