Nicoline3 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Ååå jeg er så glad for å nå denne milepelen.....nå er det endelig ferre dager igjen enn det har gått. Og med det nydelige været som er om dagen får man endelig troen på at sommeren kanskje kommer i år også! Og da kommer lille gutt til verden! Dere som har termin midt på sommeren; hvordan er ferie planene? Vi drar til spania i april isteden og satser på hjemme i norge ferie før termin, og så tar vi heller en måned i syden til neste sommer når far har pappa perm og jeg har flyttet ferien fra i år og dit! Andre gode ideer? Vi har en gutt som blir 3 til sommeren, så det hadde jo vært fint om han fikk litt kvalitet ut av sin fritid med far og høygravid mor!!!
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Hei, er det ikke uke 21, dvs 20+1 som er halvveis?? -Gratulerer til deg! For da er jeg halvveis i morgen:)
KnertiMagen Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 20+1 betyr 20 uker pluss 1 dag. Etter det jeg har forstått =p Uke 21 er 21 uker... Hehe. Så uke 20 er halvveis=)
Nicoline3 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Begge har rett, for man går i uke 21 men er halvveis i det man bikker 20 uker + 1 dag! Har termin 26 juli, så da har vi vel egentlig samme antall dager igjen... Over halvveis i dag ihvertfall! HURRA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå