Gå til innhold

bekkenløsning!


nurknr3<3

Anbefalte innlegg

ja da er jeg 5+1 og sitter igjen med et forferdelig bekken :o(

begynte i uke 9 med veslejenta vår men nå kjente jeg det før jeg tok testen...

Dette som egentlig skal være en så koselig tid, så blir det 8 lange mnd med dårlig søvn, og mye smerter!

er det noen av dere andre med flere barn som har opplevd dette?noen tips?!?!

 

får bare finne frem bekken belte og ekstra dyner og puter i senga igjen...

vil mye heller være kvalm og i dritt form enn å ha bekken problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg fikk bekkenløsning med førstemann allerde i uke 9. Nå er jeg i uke 6 og har ikke kjent noe mer enn det jeg har til vanlig for å si det sånn. Før jeg ble gravid.

 

Men jeg får god oppfølging av manuell terapeut. Det hjelper med øvelser og spesielt kniping. Og riktig sitte stilling! Jeg tvinger meg selv til å trene mage og rygg øvelser to ganger i uken. Bekkenbelte funket ikke på meg. Dessuten sier terapeuten at når man bruker det svekkes bekkenet ytterliggere fordi musklene ikke jobber selv.

 

Hvis jeg ikke trener får jeg vondt igjen etter en uke.Og ikke minst: vær positiv!! Ikke tenk at dette skal vare de neste 8 mnd. Det kommer og går. Kanskje er det borte i flere uker?

 

Kan også nevne at jeg hadd en mnd der jeg trodde jeg var gravid og fikk mye bekkenløsningssmerter og psykte meg selv helt ned i kjelleren. Det viste seg derimot at jeg ikke var gravid og at alt var psykisk...Det ble en tankevekker for meg. Og nå når jeg er gravid har jeg som sagt ikke kjent noe spesielt ennå. Går og håper ennå at denne gangen skal bli myyyye beder ;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner problemet ditt, har begynt å få like symptomer! derfor skal jeg straks ringe min fysioterapeut som hjelp meg veldig i forrige svangerskap! få hjelp til øvelser o.l for det forebygger og hjelper (hverfall meg). lykke til, håper det går nedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...