Gå til innhold

Gaver i barnebursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bursdag til en i barnehagen i dag og dette er litt nytt for oss:)

Er det noen uskrevne regler i forhold til gave? Da tenker jeg på pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke oom det er noen uskrevne regler. Vi kjøper for 90-120 kr. Det er omtrent det de andre ligger på også.

Skrevet

Vi pleier å gi ca 100 kr

Skrevet

Okey:) 100 kr høres jo passe ut.

Skrevet

Kjøpte for 200,- og det gjorde alle de andre gjestene også..han (bursdagsgutten fikk mange 200 lapper)

Skrevet

Nå synes jeg 200,- høres mye ut til en barnebursdag - her bruker vi 50-100,- Som regel ligger gavene på 80-90,- Til bestevenninnen til eldste kjøpte vi en gave til 130,-

Vi gir 200,- til våre søsken, nevøer og nieser (men nå har ikke vi allverden med penger heller).

Skrevet

Jeg synes også 200 høre veldig mye ut! Tenk at barnet blir invitert i bursdag til alle i avd./ klassen, 12-20 stk 200 kr = ganske mye penger. Gang det med to barn, så har du jo nesten en sydentur:-)

100 høres mer fornuftig ut.

Skrevet

Bra jeg leste denne tråden. Mellomste skal i bursdag i dag, men vi har ikke gave og skal gi penger. Hadde planer om en 50 lapp, men ser at det blir for lite. Hater egentlig å gi penger, men i dag ble det sånn.

Skrevet

jeg har alltid holdt meg til maks 100kr.

i klassen til eldstemann vår ble det bestemt at gavene skulle koste ca 80 kr. for at det ikke skal være for dyrt, men samtidig skal man få kjøpt noe som ikke bare er søppel...

Skrevet

vi pleier å ligge på mellom 70 og 120 kroner. Til gutta går det mye i lego, og en sånn passelig eske koster gjerne rundt 120 kr.

Selv pleier jeg å kjøpe endel gaver på salg og har alltid et lite lager liggende i skapet til slike anledninger

Skrevet

Til nære venners barn blir det ca 150-200 dersom vi skal i bursdag.

Noe annet har jeg ikke prøvd enda, så det får tiden vise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...