3 små og en mamma Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 har det meste innen brio, men sikkert noen ting som er moro å få.. har mye duplo og smålego treklosser har han har altfor mange biler og traktorer :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Penger på bok til den dagen han trenger dem.
Alba44 Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Bøker! Et barn kan aldri få nok av gode, lærerrike og spennende bøker.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 jeg er veldig tilhenger av leker medl læring jeg.. som bøker og puslespill o.l.
3 små og en mamma Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 ja penger er fint, men må få noen småting også. Ja bøker er gøy:-)
lille sprelle Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 lekekjøkken, bøker. Den største boka for snuppa er den store hvite sangboka. Hun kan sitte på fanget i timesvis og velge sanger vi skal synge.
elskerlivet Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Spørs litt på pris da, til eget eller andres barn?? bøker, puslespill, spill barne-cd-spiller og lydbøker trehjulssykkel lekekjøkken, lekeservice og leke mat (min gutt er nå straks 8 og kjøkkenet han fikk til 2 årsdagen blir brukt masse enda... matboks/drikkeflaske tursekk klær hama-perler, og perlebrett de store perlene i den alderen selvsagt bilhus og småbiler
melkekua™ Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Lydbøker/musikk til å ha i bilen er et must her :-) Ellers ville jeg kjøpt bøker.
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Her i hus får vi tydeligvis aldri nok av bøker, byggeklosser (sikkert det du mener med treklosser) Brio togbanedeler (det bygges bare større og større baner; kjempebra trening for både det ene og det andre!) Hvis du bare vil ha en liten ting er jo barnesaks, fargesaker, perler (gjerne de som e rlitt større en nobbi til de minste) noe de fleste liker å tusle med. Når eldste mi var 2,5år var barnesaks den største julegaven hun fikk det året!! Mamma var skikkelig imponert. Mange rådyre gaver og der var ei saks til 10 kroner som satte mest spor. Hun snakket om den lenge og brukte den omtrent hele dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå