Gå til innhold

Sorry, er kanskje slem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er så utrolig masse bagatellmessige innlegg her. Skjønner jo selvfølgelig at det er viktig for de som skriver inn. Saken er at siden er så preget av skrekk-innlegg, a la jeg har spist fårepølse, har jeg drept fosteret mitt.. Nei, kjære deg, det har du absolutt ikke! Sånne fostre tåler fint en "forbudt" matrett innimellom. Fostrene har faktisk etter hvert en agenda: de vil bli født nemlig! Æ så himla glad for at jeg var hærlig uvitenede om den slags, da jeg var gravid med mine, og de er virkelig oppgående, og (fars mors synspunkt), skarp som faen. uansett: go for it jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har lest et mer bagatellmessig innlegg enn dette her.........................

Skrevet

Det er tydeligvis du som fortolker litt når du sitter her i halvsøvne og leser. Jeg hadde nok lest mye mer interessant her inne hvis jeg hadde brukt dine briller, de fungerer ikke helt slik som mine.

Skrevet

Slem.. Neh.. Nek... Ja!

Skrevet

signerer 05:56. Brødhue, HI!

Skrevet

Du oppdager snart det HI, at du er på et nettsted der debatter som:

"Hva mange hudormhistorier har du hatt i livet" i snitt har 50 svar, mens innlegg som "Hva mener du om regjeringens miljøtiltak" ikke får noen tilbakemeldinger i det hele tatt.

Skrevet

Hva mener du om regjeringens miljøtiltak da, 10:02?

Skrevet

Hvis du virkelig lurer på det kan jeg godt skrive litt eller mye om det, men min erfaring med slike svar er at du bare ønsker å kvele mitt argument uten å ta stilling til poenget.

Skrevet

Det var det jeg trodde;) Tipper du er den største hudorm-trådstarteren her inne.

Skrevet

Eh, javel. Svaret ditt her bekrefter i alle fall mine mistanker om ditt svar.

Skrevet

Du beviser at fårepølse-innlegg er en dyd av nødvendighet her inne, da du tydeligvis ikke har kunnskap om hvorfor fårepølse kan være farlig.

At ungene dine er "skarpe som faen" må være et genetisk mirakel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...