Gå til innhold

Tror du på reinkarnasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør.....

For snart ni år siden så mista jeg min kjøre sønn Markus. Og jeg føler så at jeg ser sjelen hans i Adrian sine øyne!

Har ikke sett det hos Emma,kun Adrian. Han har ett spesilet blikk noen ganger,som fyller det tomrommet jeg har etter Markus. Ikke fullstendig,men til en viss grad.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare at jeg føler Markus sin sjel i Adrian,men jeg gjør bare det.

Tror du at slikt er mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spesilet = spesielt ...

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tror. Kanskje? Det er så mye mellom

himmel og jord vi aldri vil kunne forstå.

Men hvis vi har sånne opplevelser som du snakker om, synes jeg vi kan unne oss å leve med dem - tro på det. Må være fint å

kunne ha alle tre tilstede, om så bare to fysisk.

Skrevet

Jeg tror.. Noen mennesker en møter, har en helt automatisk og instinktivt en mye bedre og dypere kontakt med.. Dette er mennesker jeg tror jeg har betydd mye for meg tidligere.

Bl.a. med min kommende mann. Høres helt "cheezy" ut, men.. Vi klarer aldri eller sjelden og forstå hverandre 100%, men likevel kjenner vi det langt inn i hjerterota at vi må være sammen. Uten hverandre vil vi ikke overleve dette livet. Sånn har vi det begge to.. Rart å høre en mann si sånne ting :)

Men jeg har hatt besøk av min farmor noen ganger, hun døde for 11 år siden. Når en har sånne bevis er det enklere å tro på noe mer også :)

Så godt det må være for deg å føle sjelen fra din kjære Markus.. Selv om det ikke blir helt likt når det er i Adrian sin kropp og person. Kanskje Markus og Adrian har et sånn bånd, som jeg beskrev over her? At de er brødre og har vært det mange ganger før, og derfor begynner de å flettes inn ihverandre. :)

*klem*

Skrevet

Å,så utrolig søtt å lese om deg og mannen din :) Missunner deg :)

Ja di er jo brødre,så noe er det der. Jeg gråter ofte når jeg koser med Adrian,fordi når han kikker på meg med di blå øynene hans,så ser jeg Markus. Og det har ikke noe med likhet å gjøre,det er bare noe jeg føler.

Han og Markus er en..på en måte...nei gud,høres jeg teit ut nå?

Uff,det er så vanskelig å forklare!!

Skrevet

Skjønner det er vanskelig å sette de riktige ordene på det du føler. Og noen syns sikker det høres teit ut. Hehe.

Jeg driver å forteller de aller fleste om mine "spøkelsesopplevelser" og får mange rare blikk og beskjed om at jeg kanskje bør begynne på medisiner o.s.v. Hehe. Men..who cares? Jeg vet jo hva jeg har opplevd og føler. Og det må du heller ikke la noen le bort for deg. Det som føles ekte for deg, ér ekte for deg. Og det må jo være så godt å føle det at ikke Markus er borte fra deg! At dere fremdeles har den bittelille kontakten igjennom Adrian <3 Det er alt som betyr noe. :) Er det ikke?

Hilsen anonym over deg :)

Skrevet

Jo,det er det som betyr noe :)

Merker det at når jeg prater om dette til venner så vet de lliksom ikke hva di skal svare! For det er jo ikke alle som tror det samme som oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...