Gå til innhold

Er lei av dere SI-vaksine tilhengere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det er jo p.g.a. oss som tok vaksinen at dere som ikke tok den ikke har blitt syke!"

Vet dere i det hele tatt, at dette ikke er raliteten?

Forskere, analytikere o.s.v. har jo undersøkt dette. Mange av dere som har tatt vaksinen har jo faktisk allerede hatt svineinfluensaen, bare at dere ikke vet det!

Mange av oss som ikke tok vaksinen, har antistoffene til tross for at vi aldri har vært åpenbart syke.

Og hvis dere ikke har fått dette med dere: Svineinfluensaen var/er en mildere versjon av sesonginfluensaen. (merk; mildere)

Ja, jeg vet. Alle er møkklei disse diskusjonene, men det dukker nå opp her og der fremdeles, likevel.

Sånn, nå har jeg fått sagt mitt. God natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant. Og SI-vaksinen kom også altfor sent til størstedelen av folket, så det kan ikke ha vært den som reddet oss.

Skrevet

Fint med en liten henvisning til hvor du har dette fra:

"Forskere, analytikere o.s.v. har jo undersøkt dette. Mange av dere som har tatt vaksinen har jo faktisk allerede hatt svineinfluensaen, bare at dere ikke vet det! "

Skrevet

Herregud,legg denne debatten død nå da...

Ingen som hviste helt hverken det ene eller det andre når denne SI kom,men det viktigste er vel at den har roa seg?

Skrevet

Syntes det er skummelt jeg. At folk tar sånn på vei for en liten influensa. Jeg forstår absolutt de som har vært utsatt, men de som har vært friske og sneket i køer, og vært helt hysteriske, er helt skremmende. At det går ann å bli så hysterisk, fatter jeg ikke.

Hilsen ei som ikke tok SI vaksinen.

Skrevet

Det er jo en grunn til at flere sykdommer som var før som vi nå blir vaksinert mot er så og si forsvunnet. Det at flere vaksinerer seg gjør sjansen for å bli syke også mindre for de som ikke har vaksinert seg. (færre mennesker til å smitte videre, er ikke det logisk da?)

Hadde jeg mistet mitt barn (som sliter med luftveiene når han er syk) hadde det ikke akkurat vært noen trøst for meg at svineinfluensaen er mildere...

Derfor er vi vaksinert.

Om andre velger å gjøre det eller ikke er ikke min sak. At denne debatten burde legges død er jeg egentlig enig i men det må gå an å diskutere for/imot sine valg på en ordentlig måte for de som ønsker det så kan de som er lei hele svineinfluensaen hoppe over :)

Skrevet

Jeg får stadig vekk inntrykk av at dere som er så veldig mot denne vaksinen har et enorm behov for bekreftese på at dere hadde rett.

Føler dere dere litt snytt for en katastrofe???

Influensaen var ikke så farlig som først antatt og bla bla bla bla, helt riktig! MEN jeg vil uansett fortsette å vaksinere barna og meg selv ved slike pandemier. Historen er full av gode eksempler på hvordan det kan gå andre veien også. Nå gikk det heldigvis ikke slik, men det er ikke dere vaksinemotstanderes fortjeneste!

Skrevet

09.37: Jeg tror du har misforstått hele poenget. Tenk litt lenger enn din egen nese, så kanskje du kommer på et par andre momenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...