Tøysetipp Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har møtt så veggen... Jeg hadde aldri trodd jeg det kunne skje meg. Alt jeg jobbet for. Toppkaraktererer, være best i alt... Jeg føler angst for alt. Kjøre til barnehagen, gå i butikken...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 tøysetipp. hva er det som har skjedd? er det noe jeg kan gjøre? vil du snakke? på fb? PM? Tlf? jeg er her!
Emma&Adrian Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 UFF Jeg møtte veggen for noen mnd siden,og det som hjalp meg var akupunktur! Faktisk! Så nå har jeg det mye bedre Jeg var skikkelig langt nede,satt med selvmordstanker og hata alt,men nå elsker jeg livet og har det veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå