Gå til innhold

har lyst på en til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en unge til. Ikke min mann da:-( Han sier vi er for gammel.... hm. vi har 3 fra før og siste er bare 2år. Han er snart 45 , jeg 39....

Jeg tenker at mange blir nok å "dømme meg" , Jeg er 39 ...er det sååå gammelt? Jeg kan finne mange argumenter for ikke å få en til, men magefølelsen er mye større enn for at det er riktig.Hva mener dere om alder og få barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har 3 allerede, og dere begynner å dra på åra (for å si det som det er). Har dere ikke nok som det er?

Dessuten bør dere være enige før dere gjør noe videre.

Skrevet

he, he

Ja de årene går unna. Føler meg ikke som 39 da... skvetter litt når jeg tenker på det

og ja, vi må helst være enige. Vanskelig å få laget en ungel hvis man ikke er 2 om det;-)

Om vi har nok? Vi har det veldig bra, og er takknemmelige for 3 friske sunne barn. Men vi har herterom og husrom for en til;-)

Skrevet

Hehe, ja er det ikke rart.

Du får prøve å overtale mannen din da, snakk om god babylukt og å kose med mykt babyhår :) Kjenner jeg har lyst på en til selv, hehe.

- Første anonym.

Skrevet

4 unger er mye.. Husk at de skal følges opp også! Det er fotballtrening, svømming, speidern osv osv.. De er faktisk ikke babyer for alltid..

Høres litt irrasjonelt ut.. Hvis dere får et barn til nå, vil faktisk mannen din være 60 da h*n konfirmeres.. Og pensjonist da h*n kommer ut i arbeidslivet, og vil antakligvis ikke oppleve barnebarn fra barnet.. Ja, da synes jeg det blir egoistisk..

Skrevet

Tror kanskje HI har vært med på fotballtrening og svømming før, og at hun vet hva hun går til, siden hun har 3 unger fra før:)

Jeg synes ikke du er for gammel. Jeg har ei venninne som var 3 år eldre enn deg da hun fikk sin siste. So go for it, hvis dere har lyst! Men det hjelper jo ikke mye hvis mannen din ikke vil da;)

Skrevet

Jeg venter nå 4.Jeg er 36. Min mann er 40 og måtte overtales. Han synes han var for gammel bl.annet.

Men synes dere må skynde dere om det skal bli en til, Gamlinger;)

Skrevet

Vi venter den første og jeg er 35 og gubben 40 år.

Har også planer om en til etterhvert. Men jeg mener det er viktig å se på hva slags form man er i også ikke bare alder. :-)

Så hvis dere er ved god helse og føler overskudd til en til, er det vel bare å kjøre på...(hvis du får overtalt mannen din da)

Skrevet

Jeg fikk mine tvillinger da jeg var 39.

Er ikke ferdig enda, men enig om en til.

Pappaen er en del eldre en mannen din.

Skrevet

HI her.

Takker for mange svar. Ble verpesjuk nå;-P

(Ja, jeg/vi er med på turntreninger, dansing, svømming , forball...og er frisk og rask,,,)

Lykke til alle sammen!

mvh HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...