Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hvordan vil dere beskrive nedpress for meg? Og noen som vet hvor tidlig i svangerskapet man kan kjenne det? Lurer på om det er nedpress jeg har eller at dette også er en del av bekkenløsningen jeg kjenner... Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Tja, jeg spurte JM om det er normalt at når jeg har mye kynnere og vondt så kjennes det ut som om noe prøver å presse seg ut, og hun sa ja, det er nedpress. Jeg er i uke 25. Kjente det bare på slutten sist gang, men nå er det sånn at jeg er redd for å presse for hardt på do, fordi jeg føler det som om babyen skal presses ut samtidig.Veldig ekkel følelse...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Høres ut som om det er omtrent som jeg har det da. Er bare i uke 24 enda, så jeg tenkte kanskje det var litt tidlig med nedpress?! Er barn nummer tre da. Er det sånn at du synes det kjennes mer ut som nedpress når du sitter på do (selv om du ikke presser)? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hadde noen sykt vonde kynnere i uke 20 og etterpå fikk jeg sinnsykt nedpress. Det kjentes faktisk ut som jeg måtte skikkelig på do å drite. Beklager språkbruken men sier bare fakta.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Er i uke 35 her og kjent nedpress i noen uker.Helt normalt for oss som er flergangs siden musklaturen i magen endrer seg og livmoren er velbrukt:-) Ikke særlig behagelig nei,men ufarlig...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå