Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Broren min har funnet seg ny dame som bor på andre siden av landet . Hun har tre små barn og har nå bestemt seg for å flytte til broren min. Det betyr altså flytte ungene vekk fra faren og nærmiljøet sitt. Jeg synes dette er helt vanvittig! Det sier seg selv at dette går utover ungene, de har jo ingenting de skal ha sagt, stakkars. Broren min har selv ett barn og det er derfor uaktuelt for han å flytte til den nye dama si. Men det sier nå litt om hans dømmekraft når han finner seg en dame som faktisk er villig til å gjøre alt for kjærligheten, til og med rive ungene opp fra familie og venner. Hun dama virker stokk dum: hun presterte til og med å si at hun syntes eksen sin var helt latterlig som ikke ville hun skulle flytte med ungene. Akkurat som han hadde noe med det mente hun. Huff. Så nå har hun sagt til eksen at det ikke blir noe flytting, mens hun i det stille planlegger flytting til sommeren. Hun har heller ingen jobb; det er nemlig "grenser for hva hun vil jobbe med!" som hun selv sier... Jada. Det er vel tydelig hva jeg mener om denne saken, hva synes dere andre?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Synes at du virker litt dum som legger deg i hva din bror og hans kjæreste gjør og ikke gjør. Pass på så nesa di ikke kommer i klem!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan vel mene mye om mangt, uten at jeg blander meg borti saken? Det kommer vel helt an på hva jeg sier til vedkommende? Hehe =) HI
2 små og en undulat Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Nå er vel alt dette etter hva du har hørt fra andre? Du vet vel ikke hva slags forhold hverken hun eller barna har til barnefar? Hvis det er en far som sjelden stiller opp for barna skjønner jeg godt at hun vil starte på nytt. Men, så det er sagt, jeg er veldig imot å ta med unga langt ifra barnefar. Jeg har selv opplevd det i min barndom da min mor og jeg flyttet 70 mil fra min far, og dette er ikke gunstig for barna. Barna flytter så langt fra sin fra at normalt samvær ikke lar seg gjennomføre.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 HI her: Jeg har møtt henne én gang og da fortalte hun at ungene var hos faren sin annenhver helg og jeg fikk inntrykk av at han stilte opp for ungene sine. Det gjør det hele ekstra trist. Broren min har også fortalt at faren til barna er mye hos faren sin, for det er da han får besøk av dama si =) Det er ganske lang reise så hun trenger mye barnepass for å besøke broren min, Jeg vil selvfølgelig ikke si noe til broren min, kan ikke blande meg synes jeg...Men jeg tenker på ungene oppi dette.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Hei HI, Jeg er enig med deg - dette er helt på trynet! Det som imidlertid er litt vittig, er at hvis dama til broren din hadde skrevet et innlegg her inne på BiM, hadde "alle" støttet henne og gitt masse tips på hvordan hun skulle klare å få dette til. DET er sykt, det... Lykke, lykke til med din nye svigerinne... Det kan du komme til å trenge....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Trur din nye svigerinne kommer til å trenge en god porsjon med "lykke til" hun også, som kommer til å måtte ha noe å gjøre me deg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Dette er jo bare tragisk. Får håpe faren til ungene går til sak for å få omsorgen for barna. Dette virker som en mor uten særlig dømmekraft, kanskje litt umoden? Som tidligere mekler ved familievernkontoret har jeg sett altfor mange slike tilfeller. Trist.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for at ungene får det fint i sin nye familie og i sitt nye nærmiljø. Stakkars små som må flytte vekk fra både pappa, besteforeldre og venner. Tror neppe jeg og min nye svigerinne blir bestevenner =) Hennes handlinger sier alt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Og du er et prakteksemplar som henger henne ut her inne etter bare å ha møtt henne en gang? Sier veldig mye om deg som person.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Dette sier litt om kjæresten til broren din. Hva med å tenke på barna sine, fremfor sine egne behov. Altfor mange slike mødre rundt omkring. Egoistisk.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er ikke HI, men det sier usannsynlig mye om deg også - at du tar denne moren i forsvar!! HI tenker på BARNA, hun - som den eneste av hele gjengen, virker det som! Så hvis det er grunn til å bli hengt ut, håper jeg HI lever godt med det...
Attekattenoa Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Her lar man sine egne behov gå foran alt, til og med ungene sine. Og tenk å ta en slik "risk" når man bare har hatt en avstandsforhold. Ikke sikkert forholdet er så rosenrødt når hverdagen kommer.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Hmmm... hva hvis hun også er her inne?......har du tenkt på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå