Gå til innhold

Da jeg var liten trodde jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

at IKEA var et sted i syden:o)

 

Har dere noen morsomme misforståelser fra da dere var små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...at syden var et eget land..

 

 

Skrevet

 

søsteren min trodde at vinterbro, var en bro som alltid var snøbelakt og ble ekstremt skuffet når hun oppdaget at det var et kjøpresenter.. hehe

Skrevet

 

og jeg trodde at jeg kunne ha både mann og kone...

 

syns det femdeles er litt dårlig gjort at man må velge

Skrevet

de har Ikea i "syden" også :)

 

Jeg trodde at jeg ble til ved at mamma ble sluppet inn i bingen til væren vår, og at hun slikket meg ren da jeg var kommet ut av magen..

 

...gårdsjente ja...

Skrevet

Da jeg var liten trodde jeg at:

 

- Jim Reeves sang "you'll always try to LINDA helping hand".

 

- At når man moser maten heter det å "begge" maten. Aner ikke hvorfor jeg trodde det, og skammer meg over å si at det var først for 6 år siden jeg fikk høre av mannen min at det IKKE er et ord.

 

 

 

Skrevet

I en bryan adams sang hvor strofen går "young, wild and free" trodde jeg helt ærlig talt at han sang "vil gjerne være fri" hahaha.. morsomt..

Skrevet

Jeg var livredd for mafian. Trodde de tok alle barn.

Ble kjempe redd når jeg hadde gjort noe galt, for trodde politiet ville finne fingeravtrykket mitt, og sette meg i fengsel.

 

Må sies at jeg hadde en storebror som likte å skremme meg. ;-)

Skrevet

-at det gikk troll i Jord

-å ta lusen på gangen (hadde noen med en ensom lus stengt ute i gangen å gjøre)

-at man pLantet flasker

-og jeg skjønte ihvertfall ikke hvorfor folk ville brenne CD'ene sine

 

Ting ble plutselig litt mer forståelig når jeg fikk det forklart-

litt for sent etter min mening.

Det med flaskene og CD'ene fant jeg ut selv, bare så det er sagt ;)

Skrevet

Jeg trodde at Careless Whisper med Wham handlet om en mann som satt i rullestol etter en trafikkulykke og at han derfor ikke kunne danse mer....

"I'm never gonna dance again"

Skrevet

Som liten trodde jeg at det var et fjell som het Påskefjellet. Det var det fjellet man hørte om på nyhetene der folk knakk armer og ben, ble tatt av snøskred, gikk seg bort og frøs av seg tær. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor folk fortsatte å dra dit og heller ikke dro på et annet fjell isteden.

 

Og så gråt jeg hver gang Åge Aleksandersen sang om "fuglan som vi svei"

Skrevet

At Asia var ett land....har jeg trodd frem til for sånn 6 mnd siden...NEI,følgte ikke med i timen på skolen!

;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg trodde inntil i fjor at Huset på prærien var spilt inn i svart-hvitt. Men det var bare oss som ikke hadde fargefjernsyn, gitt.

Skrevet

"Kruttrøyk" ble ødelagt for evig og alltid da mine foreldre forklarte en lettere skremt prekæs at de bare latet som. I flere år kunne jeg se alt annet av krim og western, men aldri "kruttrøyk" siden det bare var falskneri.

Skrevet

Jeg trodde man gikk "i naken". Gikk sikkert i 5-6 klasse da det gikk opp for meg at det var litt feil. (gikk opp og gikk opp, det var vel heller en venninne som lo høyt og ropte ut feilen)

 

Trodde også at man "plantet" flasker.

 

Hadde en alvorlig samtale med mamma om hennes barndom, og startet med " mamma; i gamledager vet du, når alt var sort/hvitt..."

 

Trodde at babyen kom ut endetarmen.

 

 

Skrevet

En kveld var det en hvit ring rundt månen og venninna mi som overnattet sa at månen kom til å dette ned... Herregud - jeg var sikker på det var min siste natt. Gikk 5 på...

 

Trodde de voksne hadde sitt eget språk... jeg klarte ikke å skjønne hva de snakket om når de snakket sammen... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...