Gå til innhold

har du en bok i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du skulle skrevet en bok. hva skulle du skrevet om da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Holder på og så får vi se hva det blir til slutt...;)

Skrevet

Ingen bok i magen, bare en vakker liten jente som snart skal komme ut og møte mammaen sin:-D

Ellers har jeg alltid villet skrive en bok med tittel "Marginer" eller noe annet på tre ord som jeg ikke vil røpe, da tittelen er helt "genial". Aner ikke hva den skulle ha inneholdt.

Skrevet

vinterflickan

når boken din er ferdig, så må du si i fra! du er så oppegående og morsomt. og jeg vil lese mer av deg :) så jeg vil lese boken din!

Skrevet

Har starten på en bok, men den har blitt liggende i noen år. Skal ta den frem igjen når barna blir store.

Skrevet

jeg skulle skrevet en som het noe sånt som

"store jenter gråter ikke"

og det skulle vært en samtidsbok, om en kvinnes søken etter felleskap og møte med befolkningens fordommer om hennes utradisjonelle valg og hennes ærlige provoserende holdinger :D

Skrevet

Takk takk;) Får se om den noengang blir ferdig. Men når den blir det så skal jeg si fra

Skrevet

:) gleder meg :)

Skrevet

Blir nok en tekstsamling i så fall. Har mange mange tekster liggende. Har tittelen på samlingen klar, men hadde egentlig mest ønsket at det ble ei skikkelig tøff metal-skive av noen av tekstene i stedene..

(drømmer om rockestjernestatus ;))

Skrevet

Den er ute:) Det er lenge til jeg er med på et bokprosjekt igjen, men det var fag. Skjønnlitteratur? Det måtte jeg knyttet til barndommen min og hvordan en tilpasser seg, og jeg kunne absolutt ikke skrevet den på norsk. Min norsk suger:)

Skrevet

Jeg har pint meg gjennom bøker som 'Idas dans' og 'Sammen til verdens ende'. Førstnevnte kjøpte jeg i pocket utgave på Gardemoen og gråt meg gjennom Oslo-Thailand.

Om jeg skulle skrevet en bok ville det handlet om moren min. Hvordan det var å flytte inn hos en kreftsyk mor og ta hånd om henne til det siste. Jeg ville vært tydelig ifht. sviktende organer og hvordan de behandlet dødende pasienter. Om de trodde det var vorspiel og først behandle henne til å si at: kontakt hjemmesykepleien når du ikke klarer å ta hånd om deg selv. Vi kan ikke gjøre mer for deg. For så og sende henne hjem.

Jeg ville skrevet om en mor som hadde så sterke smerter at hun ønsket at vi tok livet av henne. Jeg ville skrevet om en datter som trodde at hun kun kom til å overleve om hun fikk toppkarakterer og kunne bevise at livet ikke sluttet her...

Jeg ville skrevet at.. livet er jævlig tøft uten.

Skrevet

idas dans er helt fantastisk!

tøysetipp, jeg tror du hadde kunnet skrevet en utrolig bra bok på det grunnlaget! og jeg ville lest den.

det hadde kanskje vært godt for deg og skrive den også?

Skrevet

Mulig jeg gir for mye av meg selv her,men jeg skulle ha skrevet en bok om hvor mye makt barnevernet har....På en negativ måte

(det gjelder min egen barndom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...