Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Den Kims-sangen har gjort at jeg har tenkt på fredagskos hele uken, og i dag klikket jeg fullstendig, har aldri hatt så lyst på godteri i hele mitt liv! Endelig fredag!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Ja - og nå sitter jeg her og har spist en heeel chipspose alene...har så dårlig samvittighet nå! :-S Men d var jo fredagskos!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 haha samma her .. syns det er en korslig reklame jeg DA HAR JEG FAKTISK LOV TIL Å SPISE EN HALV POSE KIMS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå