Gå til innhold

Å nei... Jeg blør:(


jollybaby

Anbefalte innlegg

Er på rd 13 i dag. Og skal teste i morra. Men i kveld var det litt rosa på papiret da jeg tørka meg... Er løpet kjørt eller er det fortsatt sjans for å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå herregud!!! akkurat det samme skjedde med meg i dag!!!!!!!!!! Er også på RD 13!!!!!!!! buuuuuuuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke hvordan det var, men det kan jo være festeblødningen dere ser? Jeg fikk den og det var svakt rosa, når det skjedde vet jeg ikke lengre.

Krysser fingrene for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Løpet er ikke kjørt før dere 1) har testet negativt eller 2) har fått full mens. Og til og med ved full blødning kan det faktisk gå bra! Jeg ble endelig gravid nå i høst på mitt 8. forsøk, og hadde en kraftig blødning som varte i flere uker i løpet av første trimester (mer enn vanlig mens). Jeg trodde alt håp var ute, men tvillingene klamret seg fast, og alt står bra til med dem(!)

 

Jeg krysser fingrene for dere, begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende svar. Men i dag tidlig testa jeg negativt i tillegg til å blø litt.... Så da satser vi på at det går i boks neste gang.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og fikk full mensen i dag! Og testet negativt..

 

Men, dette var 1. forsøk, så hadde nesten vært litt urettferdig for alle dere andre dersom det gikk så fort! Så nå satser vi på eskimobeibi neste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt tirsdag og torsdag, og mistet plutselig alle murringer og ømme pupper på fredag, testet negativt idag, og begynte og blø.. Nå er fosteret ute.. Så er glad jeg har 3 egg på frys nå, så håper vi fosteret klamrer seg fast i 9mnd neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så lett det her!:-) kjipern!!!!

 

men, ja, vi satser på neste gang.. Det blir vel kanskje i april en gang,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kommer liksom aldri for fullt her. Bare såvidt det er rosa på papiret. Men neg. test i går. Hva skjer?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender en trøsteklem til dere alle tre, men heldigvis er det flere muligheter for dere alle!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen gjør som den vil selv den.. irriterende:-)

 

Hva skjer med deg i dag?

 

Min mens er snart ferdig nå, har allerede avtalt fryseforsølk på neste mens! Så her er det bare å kjøre på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...