Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 og litt brisen...pappahelg, rødvin alene...need i say more?? skål
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Bare så dumt at det står om en toåring som snart skal dø rett over når jeg leste overskriften din.....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 ups, skikkelig synd det altså, det mener jeg virkelig men er davel ikke min feil at innlegget kom rett under der vel...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Ikke din skyld i det hele tatt, men det hjelper deg kanskje til å sette ting litt i perspektiv..... Kos deg med frihelgen din:) (Ikke ironisk ment)
2 små og en undulat Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Da må jeg si "Ååååååååååå, jeg misunner deg som kjeder deg" Jeg savner faktisk følelsen av å kjede meg! Sitter her på forumet og koser meg med rødvin jeg og, kan ikke kjede seg da:) Men.. skjønner om du helst så deg selv i sosialt lag.. Kan du ikke ringe noen venner, du har jo tross alt barnefri:D
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 uff, leste innlegget om toåringen nå, nå fikk jeg skikkelig dååååårlig samvittighet. *slette innlegg slette innlegg* hvis du som skrev det, leser dette, så mente jeg virkelig ikke noe vondt mot deg og jenta. uff, stakkars lille jente, hjerte mitt knuste når jeg leste innlegget ditt håper hun kommer seg igjennom det! <3 perspektiv fikk jeg jammen meg ja, *reality slap in the face* flaue hi
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 har en kompis på msn "tråden". kansje vi tar oss en tur på byen ) men ja, er egentlig slapp og trøtt, men tenker at jeg MÅ være sosial nå som jeg har sjangsen..hehe er liksom ikke så mange andre å kontakte, de fleste har kjærester og familie de er sammen med.
2 små og en undulat Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Det synes jeg du skal gjøre, om du har lyst vel og merke;) Håper du får en kjempefin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå