Gå til innhold

Dårlig resultat hos gynekologen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gynekologen i forrige uke til vanlig kontroll (celleprøve). Fjernet et par polypper(noe jeg har gjort tidligere også). Gynekologen sa at alt så bra ut og at han ville bli overrasket om det var noe galt på prøvene.

I dag ble jeg oppringt om at de hadde funnet noe på prøvene og at de ville ta nye prøver for å "være sikker på diagnosen".... ??

Er skikkelig engstelig for funnene..!!!! :(

Noen som har opplevd det samme? Skal tilbake i neste uke og jeg gruer meg sååå veldig.. :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sa ca det samme til meg. Jeg hadde celleforandring i underlivet... Men alt er okay nå :)

Minus at den ene eggstokke virker ikke lengre....

Skrevet

Ok...men jeg stusset da hun sa at de måtte få bekreftet diagnosen...hm. Vet at jeg hadde celleforandringer for mange mange år siden, men fikk ikke noen innkallking til ny prøver. De sa jeg måtte komme innen de første ukene...

PS hvordan se dem at eggstokken ikke fungerer?

Takk for at du kommenterte innlegget mitt :)

Skrevet

Hmmm...jeg hadde blitt litt freaka ut om noen sa det til meg,men så blir jeg veldig fort redd når det gjelder kroppen min og! (vi har feks mye kreft i familien min)

Jeg var på UL på eggstokkene pga cyster.

Der fant di også ut at jeg hadde eggløsning på den ene som funka selv om jeg gikk på en minipille som ikke skulle gi meg eggløsning :P

Skrevet

Jeg måtte en gang komme tilbake for å ta ny celleprøve da den var for dårlig til at de klarte å se konkludere noe. Men fikk da beskjed om at dette var noe som ofte hendte og man måtte ta en ny. Den nye var helt fin.

Hva slags prøver er det du har tatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...