* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 jeg har mye tid på dagtid som jeg ønsker å fylle med noe, men vet ikke helt hva. jeg er noe redusert,så kan ikke drive med sånne tunge ting. jeg har laget en puff, og venter på litt utstyr,så er jeg i gang med det. det går ut på å bruke mest stiftemaskin, og sy for hånd. er ikke tungt, men krever nøyaktighet. men er det andre ting jeg kunne drive med, for å bytte litt på? jeg liker å lage ting, som blir ferdig produkt, og ikke prosjekter som tar flere mnd. så, hva slags hobbyer driver dere med?
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Brodering er jo kjempekjekt! Men det kan jo ta litt tid.... Decoupage er også veldig gøy, og er ikke noe "langdrøyd" i det hele tatt !! Eller hobbymaling kanskje? Scrapping?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Legger ut bilder av hobbyprosjektene mine her: juneaakre.blogspot.com
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 brodering har jeg drive mye med, men er litt lei det...mye pga at synet svikter litt... men har fortsatt noen broderier liggende... scrapping skjønner jeg ikke noe av, er ikke det mye å sette seg inn i da? og det kan jo lissom ikke brukes til noe, eller har jeg misforstått? er jo begrensa for hvor mange kort og slikt en kan lage,og gi bort,men som sagt jeg vet veldig lite om det. og skal sjekke bloggen din, UnePune :-))
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Å,så flott en blogg da UnePune....også kjente jeg igjen huset :-) kjempefint asså... maling er ikke noe for meg, for kan ikke tegne fyrstikk menneske en gang...hehe... men sy på maskin,det liker jeg.... ... skal se om jeg finner et bilde av den puffen jeg har laga jeg....
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 http://www.gjoerdetselv.com/Crosslink.jsp?d=833&a=4047 men hva er decoupage? skal goolge litt tror jeg. også kunne jeg godt tenke meg å kanskje lage smykker....det ser jo veldig moro ut, men så er det det synet igjen da....hmmmm
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Takk =) Nå blei jeg nysgjerrig =P Bor du i nærheten eller!?
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2010 jepp :-) så nå på bloggen din at du er i fra Porsgrunn,eller bor der da, og jeg bor i Kragerø, så det er jo ikke så langt unna :-)
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2010 altså, jeg kjente huset igjen fra et innlegg du hadde her for en stund siden,tror jeg. var altså ikke på visning.
erteposen + 4 Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Jeg liker å pusse opp, alt fra rom til møbler. Sy er moro, og så maler/tegner jeg en del. Det siste bare når mannen min er lang borte for han er for flink:/ Vi har et lite mørkerom som er moro, og så liker jeg å lage litt smykker som legomansjetter osv. Bare for gøy:)
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2010 hmm...tror jeg har finne ut flere ting jeg kan gjøre. men,det er litt kjedelig å være helt alene da, men det må jeg nesten bare finne meg i, for her er det ingen jeg kan dele fritiden min sammen med.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Å lage smykker er kjempekjekt! Du kan jo prøve deg på makramè? Jeg har laget ett innlegg som viser veldig enkelt hvordan man gjør det, om du ikke kan det fra før. innlegget om makramè finner du her -> http://ceciliefanevik.blogg.no/1240901361_makram.html Decoupage er en måte å dekorere gjenstander på. Du kan lage decoupage på både lerret, tre, glass, stoff ++ Her kan du se ett innlegg fra bloggen min: http://ceciliefanevik.blogg.no/1239824221_decoupage.html Der har jeg tatt en eske, og så har jeg funnet noen fine servietter. Så rev jeg av øverste laget på servietten, la det der jeg ville ha det, og strøk decoupage-lakk over. Så må det tørke, og da "limer" det seg fast i esken. Du kan også lage foto-decoupage på lerret, det er ganske stilig. Da tar man å printer ut ett bilde på ett vanlig ark, legger det på lerret og stryker decoupage-lakk over! Så får man bilde på lerret. Kjempestilig
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2010 Å,det ser så gøy ut :-) tusen takk for linkene.... har lagra bloggen din, så mulig jeg kommer til å mase litt, om det er noe jeg kommer til å lure på :-)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Ingen problem! Er bare kjekt det )
* 5 om dagen * Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. mars 2010 nå er jeg godt i gang med å kapre et rom i kjellerstua :-) var en del skrot der,som kan på loftet,så nå får jeg snart inn benker hyller,symaskin, og kompressoren til mannen,som jeg stjeler litt :-) er moro å ha sin egen plass jeg kan gå til,og drive på med ting jeg liker mitt lille snekkervekrsted føler meg nesten som en liten emil...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå