Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Du er morsom Jeg må bare si jeg digger deg! Og hei,ble lysten på litt baileys jeg og! Deler du??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 åååå jeg elsker å bli ropt på! og det er enda bedre når det er så ekstremt koselige innlegg som dukker opp jeg deler! blir du med ut etter på? jeg har ny kjole, barnefri, baylis, godt humør og ingen og danse med... ta et fly hit NÅ! (fikk ikke vite om barnefri før i går kveld, derfor mangel på folk)
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke barnefri! MEn i morgen har jeg! Hjelper jo fint lite,da ligger vel du i fosterstilling og synes synd i deg selv Hadde blitt med deg ut LETT! Danse kunne jeg og gjort...ser for meg at jeg står på byen og prøver å visa ALLE mine zumba moves,som er DRITTDÅRLIGE! HAHAHAH Skulle gjerne sett den nye kjolen,hvordan ser den ut?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 haha... da ses vi i morgen! jeg elsker å ligge i fosterstilling, med klomp i magen og syns synn på meg selv jeg tror jeg skal skrive bok om akkurat det! den skal hete "jenta i fosterstilling" haha.. du danser nok bra1 og så fulle som vi hadde vært hadde vi nok vært overbevist om det ihvertfall... haha den er lilla og fraglende:) prøvde å fnne den i rød, men det var ikke så lett så jeg føler at jeg tar adventen litt tildlig i år vi lette 5 timer etter en kjole til meg.. heeh.. men kos var det da
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Uff,forsterstilling er BÆD!!!!!! Iallefall for meg Ender ofte med en to dagers forsterstilling jeg! (og jeg erliksom to barns mor!) Jaja,lenge leve ANGST! For å si det sånn: Var ute på byen med onkel og tantungen min. Og di ble så flaue når di så meg danse!! HAHa,men til mitt forsvar,så var skoene mine skjeive på hælen etter venninna mi hadde lånt dem! Pluss en halv flaske tequila SÅ det så Tipper kjolen din er nydelig jeg,lang eller kort?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 grunnen til at de ble flaue er fordi de ikke har drukket nok.. hehe.. jeg kan love deg at jeg drikker nok så det er ikke noe problem den er kort, litt over knærne. sånn flagrende som flyr når jeg danser med passe utrigning jeg vil danse! jeg vil! jeg vil! kommer du i morgen?
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2010 Ja,det var akkurat det jeg og sa til dem! DRikke mer!!! HAh,liker deg bare ennå mer nå! Ja kan ikke du komme hit heller? Skal i 30 års dag i morgen jeg! Og det blir SHOW! Du er herved invitert
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 hehe.... 30 årslag er gøy. jeg tar med pepperbøsse jeg våknet hos en stavanger gutt for ikke så lenge siden (ikke noe mer en at jeg sov over altså) og da våknet jeg til en vekkeklokke som spilte "jesuuuuuuuuus haaaaaaaaaaaaleluuuuuuuuuuja" da ble det litt store kulturforskjeller for meg.
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2010 Ta med deg pepperbøsse! Stavangergutter er jo helt okay Men å ha JESUS SANGER på vekkerklokka! OH LORD haha Du og jeg MÅ ta en fest snart,tror det hadde vært KULT!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 haha... til og med moren min har fått med seg at jeg ble sjokert... hehe.. og det skal mye til! (pokker at siv jensen har ødelagt ordet skjokert også) hehe.. ja vi MÅ ta en fest. vi hadde hatt det sååå gøy når kommer du? foresten kan du ikke bare stikke når jeg forteller om jesusvekkeklokker, jeg var engstelig for å ha fornermet deg!
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2010 HAHAHAHA,nei jeg har besøk ser du Av en DUD! Og hver gang han går på do så går jeg på dib HAHA Du fornærmer meg aldri Du er bare søt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 HAHAHA hva i alle dager har du gitt han å drikke? han må jo være mer på do en noe annet sted... haha... fortell om duden!
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2010 Ja si det Kasta i han ,og meg litt captain morgan,han springer iallefall på do som en annen tulling Liten blære? Jajaja
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 hahaha... du vet, menn... haha... de er sånn...hihi.. det er jo ekstremt morsomt
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2010 Jajaja,nå er jeg all yours The man has left the building
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 haha... så bra! kan ikke drive å dumpe meg for en mann på den måten! jeg har invitert rampungen (eller noe) til oslotreffet vårt
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2010 Herlig!! Håper virkelig at hun er av samme kaliber som oss to JEG ER SINNA!!!! Går henn å skaffer meg en kanin,rett og slett redder livet hennes! (siden hun skulle avlives på onsdag!) Og hva gjør hun?????? Gnager istykker mobil laderen min! BITCH!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2010 #18 Skrevet 6. mars 2010 seff er hun det! bare les den andre tråden. du kommer til å le deg igjel hei, når du drar kvinnfolk inn i huset ditt da ber du om bråk! hvordan lader har du? er det nokia, så kan du få ny av meg
Emma&Adrian Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2010 Hvilken tråd? Jeg vil le! Og ja,det er Nokia lader....og jeg har sååå lite batteri igjen nå fordi han duden ringte 5 ganger etter han dro hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 om du sender meg adressen din på PM så sender jeg deg laderen i morgen. (forstår om du ikke vil dele adressen din, men om du vil får du lader... haha) jeg har mange... du kan ikke bomme på tråden. tror den heter noe sånt som "hva vil du at folk skal tror om deg" eller noe sånt. 2 tråder lenger ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå