:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 uenig. jeg tror "den man er innerst inne" er så mye mer fyll
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Oi oi... da er egentlig ikke jeg noen sjenert og stille person altså. Bare fremstår sånn i det daglige Så innerst inne er jeg en rasende festlig person og er supersosial
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Tja.....kanskje....eller at da kommer flere sider frem (hvis du har da), og hos noen sider man gjerne ikke frivillig viser fram til vanlig.
Gjest ->>- Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Uenig. Fylleatferd er i stor grad kulturelt betinget.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Jupp. Fulle nordmenn er noe helt annet enn fulle franskmenn for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 hehe, kan stemme i den grad at jeg blir mere utadvendt, som jeg skulle ønsket å vært ellers også. men eller er det nok ikke den jeg er innerst inne nei ;p
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Stemmer kanskje på noen, men ikke alle. Folk blir veldig forskjellig i fylla, noen blir "mer" seg selv, dvs mer skravlete el, mens andre blir heeelt annerledes. Da tenker jeg at "fylla har skylda". Når jeg blir full er jeg bare mer av meg selv, jeg skravler mye til vanlig, men skravler ekstra mye i fylla. Blir jeg derimot veldig full blir jeg ikke meg selv i det hele tatt:-o
Tommage♀♂ Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Mitt egentlige jeg er da et fjernt, fjernt menneske som MASER hull i hodet på folk, er påstående og pågående, fnisende, høylyd, provoserende og litt for flørtete. Tja, kan kanskje stemme. Hehe, neida;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Huff, håper virkelig ikke jeg er en slik person som kan komme til overflaten når jeg drikker. Har ikke skjedd alltid, men for mye. Så nå er jeg helt tørrlagt. Jeg innså at så lenge jeg ikke kan kontrollere meg selv når jeg drikker så må jeg bli helt avhold. Var like før jeg mistet mannen min, skjønner godt han syns det var uutholdelig når det stod på som verst. Innrømmer gjerne jeg hadde et alkoholproblem, men må ærlig innrømme jeg savner å drikke. Men nå er det plutselig gått snart 2 år uten alkohol, og jeg overlever det også.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er da et menneske som etter tre glass rødvin høylytt oppfordrer mine kolleger til å fortelle om sine seksuelle preferanser. Må nevnes at jeg ikke har vært ute på leeeenge, og tydeligvis har mistet det som finnes av etikette og eq.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå