konemor med gutt+spire:) Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 jeg prøver meg på en baby blogg jeg men får det ike til... hva skal jeg gjøre etter at jeg har registrert meg? eller finnes det bedre blog sider jeg kan lage gratis? er blog noe det samme som hjemmeside? jeg har virkelig null peiling på det her! hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 prøv på skravle. her inne er det få folk med bloggger
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 haha.. sorry. trodde jeg var på krangle.. hehe ikke noe mer baylis på meg
Voilà Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg blogger på blogg.no og synes det er veldig enkelt og greit! =) Anbefaler den bloggsiden;)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 hehe :: lammekjøtt-mannen: kanskje på tide å roe ned den ja
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 følte meg ikke spesielt oppegående når jeg oppdaget at jeg var på feil forum... haha men det morsomt med baylis
petite fleur Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Fikk ikke med meg hvor du prøvde å blogge nå, men jeg bruker blogspot og det går veldig greit.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2010 ikke misunn meg da! hehe har en syk sønn så kan ikke ta meg et glass med slik nytelse i kveld, dessuten har jeg ikke heller
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 hehe.. amatør! kan ikke gå en fredag i møte uten baylis vel!
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Blogspot bruker jeg og er veldig fornøyd med det (",) Synes veldig ofte at blogspot-blogger er mye finere enn blogg.no-blogger - men sikkert en smakssak det og (",) Blogspot er hvertfall veldig lett - og når du får litt dreisen på det er det uante muligheter (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå