Guttemamma venter jente Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 egentlig mest fordi legen var usikker på leie. Jeg ble liggende på undersøkelsesbenken i en time fordi apparatet var helt nytt, og gynekologen brukte litt tid på å finne ut av målingene.. Spennende å ligge der å se på den lille så "lenge".. Jeg er 34+4 uker på vei, og jenta i magen ligger med hodet ned og ryggen vendt mot min venstre side. Iflg gynekologen var det et perfekt leie å ligge i da det blir en mest normal fødsel (bakhodet først ut). Håper hun holder seg der ;-) Hun ble også estimert til å veie 2400 gram nå. Er det mye på denne tiden?? Andre som har fått estimert vekt i 35.uke?
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg var på ul i uke 33+3. Da ble vesla estimert til 2200gram og det var ganske nøyaktig på gjennomsnittet :-)
Ladybug~N&E Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 jeg var på ultralyd i uke 33+1 i forrige svangerskap og da veide han ca 2kg. helt normalt. litt verre denne gangen med ei lita jente i magen som er estimert til 1740g nå i uke 32+.....håper hun vokser!!! 2,4 i uke 34 er for øvrig helt på gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå