♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 I forrige uke kjente jeg en del bobling i magen,men denne uka har det vært stille.. Kjenner litt etter da jeg ligger stille,men ikke lett!! Hvor mye kjenner dere andre?
konemor=) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei=) jeg kjente liv første gang i uke 16 og har kjent hver dag siden. er nå 25+3. er andregangs, men har morkaka forann, så jeg føler at jeg er veldig heldig som har kjent og kjenner så mye liv=) er en skikkelig akrobat:D Det er kjempe gøy, og jeg koser meg veldig med det. er liksom aldri helt alene=) de første sparkene kjente jeg når jeg lå helt stille som du beskrev. så har det bare tatt seg opp. vi har mye kosesparking å se fram til! lykke til videre!!! klem
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg begynte å kjenne slik bobling i uke 13/14... men var ikke så mye,. men nå kjenner jeg en del... er 21+5 uker nå =)
lilletrille <3 Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 jeg begynte så smått å kjenne liv rett etter jeg hadde passert uke 15. nå er jeg 16+5 uker på vei og kjenner liv hver dag mest om kveldene da. nå er dette nr to som er på vei, og fikk beskjed om at jeg hadde stor livmor, noe som kunne gjøre det lettere å kjenne liv. i forrige svangerskap begynte jeg å kjenne liv regelmessig rundt uke 16/17...
Checkit Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er 15+4 i dag og de siste 4 dagene har det tatt helt av nedi her! Spesielt om man drikker noe sukkerholdig....bølger og "pirking"... Ikke kjent det hver dag, men det bekymrer ikke meg noe ennå...! Men det er ganske sprøtt!!
minion Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Kjente liv først i uke 16. Etter det følte jeg masse liv. I dag ( 17+4) kjente mannen min tydelige spark utvendig også :-) Er forresten førstegangs fødende.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 kjente det helt sikkert da jeg var 16+4 på vei.. nå er jeg 23+1 og kjent sparka til frølna hver dag siden <3 er førstegangs gravid
utflyttet stavanger dame Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 jepp e ein som turne der inne for harde livet, stod foran speilet en dag og såg magen beveget seg, lillegutt som snudde seg da, helt rart
<3guttemamma<3 Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Kjenner ikke noe liv jeg. Er 18 uker i morgen. Men det er vel litt tidlig for en førstegangsfødende:)
mammaløve Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Tror det meste er normalt i forhold til å kjenne liv på denne tiden i svangerskapet Kjente stryk i magen fra uke 15, og dult og spark fra 16 fullgåtte uker. Men ikke hver dag. Nå kjenner jeg liv hver dag, både rulling og spark, nå er jeg 17+4 Og førstegangs med morkaka framme gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå