Gå til innhold

jeg flasser i FJESET! hva skjer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huden min i ansiktet er begynt å flasse... altså i pannen, på nesen og litt i kinnene! det er utrolig irriterende, og eneste som hjelper meg er å FILE det vekk med en eletrisk fil...

går det virkelig an?! :o det er skikkelig irriterende og ser ikke bra ut med mindre jeg ikke har sminke på. når brunkremen kommer på, ser man det SKIKKELIG godt. har prøvd utallige kremer (men som jeg visste fra før, ikke noe virker). så det jeg måtte gjøre er å file det vekk :) det er jo sånn sett OK, alle døde hudceller forsvinner jo, og myk hud kommer opp ;) MEN det svir, og etter 2-3 uker er den flassete huden der igjen :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme. Skikkelig tørr hud i pannen og på og rundt nesen. Av og til flasser det og dette vises godt altså. Smører meg med den feteste kremen jeg finner, men det er ikke stort som hjelper. Går forhåpentligvis over etterhvert:)

Skrevet

prøv peeling eller damp :) kansje det går:) og en feit krem ;) A krem er helt fantastisk :D

Skrevet

Jeg har aldri hatt tørr hud, men har nå blitt plaget med flass i ansiktet. Fysj!

Skrevet

Kjenner meg litt igjen, men elektrisk fil i ansiktet hørtes litt drøyt ut da.

Jeg har gått til anskaffelse av pelingkrem. Det er en daglig peeling i clinique sin serie. Hvis ikke du liker å peele hver dag, finnes det ansiktspeeling fra apoteket som er såppass sterk at den brukes annenhver dag. Hør med ekspeditørene hva som passer til din type hud.

Det finnes en krem på apoteket som gir masse fuktighet uten å stappe igjen porer. Det er en blå firkant på den, og den er heller ikke så veldig dyr. Det er to typer. Jeg liker den som brukes på kvelden (mindre alkoholinnhold).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...