LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 huden min i ansiktet er begynt å flasse... altså i pannen, på nesen og litt i kinnene! det er utrolig irriterende, og eneste som hjelper meg er å FILE det vekk med en eletrisk fil... går det virkelig an?! det er skikkelig irriterende og ser ikke bra ut med mindre jeg ikke har sminke på. når brunkremen kommer på, ser man det SKIKKELIG godt. har prøvd utallige kremer (men som jeg visste fra før, ikke noe virker). så det jeg måtte gjøre er å file det vekk det er jo sånn sett OK, alle døde hudceller forsvinner jo, og myk hud kommer opp MEN det svir, og etter 2-3 uker er den flassete huden der igjen :/
(Muskat) Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Tørr hud er ofte en bivirkning av graviditet. Får du i deg nok essensielle fettsyrer? Ta litt ekstra doser med det og kom deg til en hudpleier som kan gi deg krem som hjelper i tillegg:)
Corneliuss Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Jeg også! Og har vært til hudpleie to ganger. Det hjalp litt men ser jo fremdeles ikke ut. Jeg har vært så kvalm og kastet mye opp sånn at jeg har nok mangler på både det ene og andre. Så at jernlageret mitt også var veldig lavt feks. Ble litt tørr forrige gang også og er nok mange som sliter med det (i tillegg blir man jo tørrere på vinteren også). Det hjelper sikkert litt når kosten kommer seg. Håper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå