Gå til innhold

Noen her med erfaring med Cytotec?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev en tråd her i går etter at jeg var på sykehuset og fikk cytotec.

Etter langvarig blødning etter en SA så skulle disse tablettene tømme livmoren.

Men; jeg har ikke blødd en dråpe ETTER at jeg tok tablettene.

Merkelig...

Skal på sykehuset igjen i morgen så kan spørre der, men kanskje noen her med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blødde så voldsomt etter jeg tok disse tablettene (i to omganger) at jeg måtte inn på sykehuset for utskrapning. Kanskje livmoren er tømt siden du ikke har blødd? Jeg stoppet å blø umiddelbart etter utskrapningen.

Skrevet

Fikk tablettene fordi det tydet på at livmoren ikke var tom pga langvarig blødninger.

Skrevet

Fikk Cytotec etter en MA i forfjor sommer. Det skjedde fint lite og jeg tok kontakt med sykehuset dagen etter. Jeg ville aller helst ha utskrapning, for tanken på å ha et dødt foster inni meg gjorde meg helt dårlig (det var i tillegg andre gangen).

Fikk verken mer Cytotec eller utskrapning, vel en uke etterpå klarte kroppen å ordne opp selv. Tviler på at pillene hadde noe med det å gjøre.

Ble ikke du innlagt på sykehuset i går? De burde jo tatt utskrapning på deg så lenge som du har blødd :(

Skrevet

Ble ikke innlagt da det ikke er mye igjen i livmoren. Mest blodfylte slimhinner ettersom jeg forsto.

Da jeg hadde en MA for noen år siden måtte jeg innlegges med utskraping.

Skrevet

Bare en liten dytt....

Skrevet

Fikk både cytotec for igangsetting og for å tømme livmoren etter at det var en bit av morkaken igjen etter fødselen.

jeg opplevde det samme som du skriver, sluttet å blø. Trodde det skulle komme en siste "tømming", men det gjorde det ikke. Etter 3 dager var fortsatt morkakebiten der, men blødningene hadde avtatt. Valgte selv å ikke ha utskraping da kroppen kan orden opp i resten selv og 3 mnd fant de iallefall ingenting på UL.

Jeg var bare glad for å slippe å blø, hadde blødd i over 9 uker.

Skrevet

Bra kroppen din ordnet opp, NormaJean!

Det håper jeg min også gjør nå.

Kommet litt blod nå og har ingen smerter.

Får høre hva de sier på sykehuset i dag.

Skrevet

Det skal ikke være så enkelt...

Snakket med gyn i dag og han sa så lenge jeg hadde hatt vondt så var det bra( selv om jeg har blødd minimalt). Har kommet litt blod i dag. Håper virkelig dette snart er over og at vi kan gå videre. Han sa videre at han ikke kunne gjøre noe mer før resultatene av hcg-målingene er klare i morgen.

En annen sprø ting;

(beklager detaljer, men kanskje noen her har opplevd det samme?)

Da jeg dusjet i dag så kom tablettene UT(!!!) igjen.

Gyn sa det skjedde noen ganger og at de har kunnet gi sin virkning likevel.

Velger å tro at dette er over nå...

Vi har hatt barnevakt noen timer i dag, og mannen og jeg koste oss veldig med restaurantbesøk + shopping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...