Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Kan man kjøpe noe for å smøre på kallesjen på vogna for at den blir sort? Den er litt falmet har jeg sett,sort vogn som egentlig ser litt grå ut på kallesjen men ikke resten... Håper noen skjønner hva jeg mener hehe
ippemo får augustbaby Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Tekstilspray? Tenkte å prøve selv, har et "pimp my stroller"-prosjekt for tiden, hehe. http://www.nordbye.no/index.html?lang=no&target=d255.html
ippemo får augustbaby Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 "Pimp my pram" høres litt bedre ut, forresten :-D
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 God ide! Men det er jo 150 kr i frakt!? Kjempedyrt!
ippemo får augustbaby Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 WTF? Det er jo helt sykt! Kanskje du heller bør se i tilsvarende butikker der du bor, det må jo være noen som har sånn spray!
Emma&Adrian Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 Slapp visst frakten Men det kom ikke opp før i "kassa" Tusen takk for hjelpen!! God helg!
ippemo får augustbaby Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Håper den funker! Skal kjøpe sånn spray neste gang jeg skal til byen selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå