Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 hvor lang er de? min jente er 67cm å litt over 7mnd, er ikke hun litt kort?? hun er ca 8-9kg
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Kort og kort. Babyer/barn er nå så veldig forskjellig. Hva som er normalt, kan man da heller spørre. Min er også 7 måneder. 71 cm og nesten 9 kg. Din baby derimot er noe helt annet, og det skal den også være, fordi de er forskjellige.
2 små og en undulat Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Babyer er veldig forskjellige og vokser i rykk og napp. Jeg ville ikke tenkt at babyen din var kort, hun er jo så liten enda. Begge mine var 73 cm da de var 8 måneder, og det er vel rimelig gjennomsnittlig. Vesla di kan faktisk vokse endel cm på en måned! Ta det opp på helsestasjonen om det er noe du tenker mye på
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 hva sist på kontroll når hun hva 6mnd å hun har ik vokse noe i lengden siden da nesten, kanskje 0.5 -1cm å. dette hvar da i januar. skal på ny kontroll om 14dager, må spøre da jeg:D husker jeg nesten ikke bruket 68 klærne til ho eldste vokste jo så fort:) menmen de er jo forskjellig,, å bra er det xD
*dreamteam* Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 På 6mnd ktr var min gutt 74 cm lang og 8kg. Da hadde han vokst 4cm på 1, 5 mnd så det kan gå fort.. Skal på 9 mnd ktr nå snart, blir spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå