Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så sinnsyk hodepine om dagen. Hadde også dette i forige svangerskap, verst de to siste mnd.. Er det noen som har noen tips som kan lindre dette, uten paracet?? Liker ikke å måtte ta det, men for å fungere nå så har jeg måttet ty til det flere ganger den siste uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka blodtrykket ditt...??

Skrevet

Jeg har også en sinnsyk hodepine hver dag, begynner ca. midt på dagen og må bare gå å legge meg nedpå. Jeg har ikke tatt noe smertestillende, og ønsker også råd om smertelindring uten medisinering. Er så vont at jeg blir uvel...:(

Skrevet

Jeg hadde en forferdelig hodepine tidligere i svangerskapet og legen kalte det for svangerskapsmigrene.

Det som hjalp meg var at mannen min maserte musklene i nakke og skuldre etter tips fra en fysioterapaut om hva/hvordan han skulle gjøre. Det er j...lig vondt når det står på, men når jeg la meg til å sove etter "behandlingen" var jeg alltid bedre etterpå.

Skrevet

Strekkøvelser for hode og nakke har også holdt det i sjakk senere.

Skrevet

Det eneste jeg synes fungerer er å ta en brusetablett med parasett og gå å legge seg i et kaldt rom og stresse ned.

Skrevet

Det er helt grusomt, men med 4 eldre barn så er det ikke bare å gå å legge seg. Jeg jobber heldigvis ikke om dagen, bortsett fra som mamma da. Skal til legen i morra så får høre litt. Syns det blir litt for mange paracet om dagen. Jeg hadde det også i siste trimester i forrige svangerskap og da lurte jeg nesten på hva som var galt med hodet mitt. Men akkurat det samme denne gangen.

Det gjør den siste tiden fryktelig slitsom..

Skrevet

Har også sjekka blodtrykk. Det er litt lavt men vistnok ikke lavt nok til sånn type huepine..

Skrevet

Kanskje du rett og slett er litt sliten nå mot slutten med fire eldre barn og ta deg av samt den lille i magen? Jeg hadde hodepine hele forrige svangerskap og da mente legen at det var stresshodepine. Kanskje du kan klare å organisere dagen din med litt kvalitetstid kun for deg selv, slik at du får stresset ordentlig godt ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...