Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg skal operere vekk en klump i ganen. Vet ikke om jeg må dopes ned. Men jeg holder på å prøve å bli gravid, så lurer litt på om jeg kun kan ha lokalbedøvelse da? Må jo føye til at vi har prøvd ganske lenge, så det er ikke helt sikkert at jeg kommer til å være gravid, liksom..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Si ifra på forhånd at dere prøver å bli gravide, så kan de ta en test av deg før du skal inn. Slår ingen test ut (evt neg. blodprøve), og du likevel skulle være gravid, så er det så tidlig at du og spiren(?) ikke deler blodomløp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå