Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Lager et eget innlegg, jeg. Håper du ser det! Er du sikker på at bagen du kjøpte er en 08bag?! Skrev mail til dem for noen dager siden, skjønner du, og fikk svar idag om at 09bagene ikke passer. Synes det var så rart..
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hei hei her er jeg !!! Nå har jeg prøvd bagen min på vogna og den passer helt fint, men min bag er 08, ikke 09 modell. Når jeg kjøpte hadde di noen 08 og 09 modeller igjen. Vet desverre ingenting om 09 modellen... Har du prøvd på finn.no ligger avogtil noen bagger der.. Lykke til videre med bag jakten og babisen.
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Kom på en annen ting. Nå vet ikke jeg hvilken phil og teds vogn du har, men min søster har en og hun har kjøpt hardbag til den,funker helt supert. Du kan jo også få kjøpt mykbag til den som du bruker i sittedelen . Bare et forslag !så kan du jo bruke den som "hovedvogn " og storebror kan ha brioen i bhg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå