Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 I de tre fagene jeg har hatt til nå har jeg fått C C og B Hva tror dere en arbeidsgiver tenker når han ser det?
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Ja, det er ok. C står vel til laud? Kommer litt an på hvor man har studert også, UiB f.eks er utrolig gniten på karakterene sine, så der regnes C som en god karakter. Andre steder er dette en middels til dårlig karakter. Burde ikke være slik, men det er desverre slik :/
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ennå ikke opplevd at noen arbeidsgiver har bedt om å få se karakterene mine, så jeg tror ikke du skal tenke så mye på det... Det eneste de vil se er forsiden, diplomet, hvor det står hva du har bachelor eller master i. Ellers har jeg fått flere Aer, og vært helt nede på D i et par andre fag, og både B og C har jeg også, så spriket er ennå større hos meg. Bare vær fornøyd med å gjøre det så bra du kan, og gled deg til du kan få brukt kunnskapen i praksis:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Er vel bra det, eller jeg vil heller si midt på treet. Jeg har flest D´er faktisk, men i faget jeg skal undervise i (skal bli lærer, mangler PPU), har jeg flest A´er, så jeg er fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå