Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

baby på 5 uker har plutselig puppenekt. Hun er bare interessert i puppen hvis den er full. Er den halvtom, bare skriker hun og vrir seg unna.

Jeg prøver å ikke bruke flaske, men hun er jo sulten og på kvelden har jeg ikke samvittighet til å "krangle" mer og gir flaske. Da suger hun av hjertens lyst.

Jeg har prøvd med kopp, men det blir bare griseri. Hvordan kan jeg få henne til å ta puppen? Kjenner at jeg får mindre og mindre melk av dette stresset. Jeg har ikke lyst til å gi opp enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn nekta å drikke av puppen hvis jeg ventet mensen, han hyla i over en time, hadde ikke flaske osv så jeg måte prøve å prøve, han var jo oversulten stakkar men sta som et esel, melka smaker visst andeledls når man har mensen.

Lykke til men grusomt når det står på, bare legg hu til puppen selv om den er halvtom, så gir hu seg nok, men ikke moro.

dette funka på min sønn iallefal, han ga seg etter hvert, (som sakt jeg hadde ikke flasker så fikk ikke pumpa meg heler altså.)

Skrevet

Håper ikke det er mensen enda. Det er bare 5 uker siden fødsel.

Hun drikker når det er full pupp. Har ei storesøster på snart 3 år som også krever sin del av oppmerksomheten.

Pokker hvis jeg må gi opp amming allerede nå.

Jeg skal forsøke å fortsette og legge henne intill, men hun er sta som et esel hun også ;-)

Takk for svar!

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake etter 6 uker etter fødslen, veldig blid for det he he he

Dette funket på min sønn iallefal, men barn er jo forskjelige.

Lykke til iallefal.

Skrevet

Dytter litt i håp om flere tips

Skrevet

Høres ut som meg. Har 2 store barn + venter en til. Fikk med begge mens etter 5 uker etter fødselen. Slett med at dem nekta pupp da men jeg ga ikke opp amma begge til dem var runt åre. Men neka pupp under mensen de føste gangene. Men det gikk seg til 3 eller 4 gang med mens da regerte dem ikke på at jeg hadde det. Men jeg hadde mindre melk under menstasjon.

Lykke til ikke gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...