Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 hvor tomt er det i puppen de periodene melkeproduksjonen går opp og ned?så tomt at man får ut kun 30-40ml?så tomt at det tar 2 minutter å tømme puppen?så tomt at babyen gråter etter mer? kommer melkeproduksjonen min virkelig til å komme tilbake når det er såpass tomt nå?og dette skjedde nesten over natta,ammer hver tredje time døgnet rundt og plutselig i dag er det faen meg tomt... HVORFOR DET??? tror jeg blir gal av denne amminga og alle de forskjellige følelsene den bringer med seg...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg vet ikke helt, aldri opplevd lignende. Men tror jeg ville satset for å få i meg rikelig med sunn mat og masse væske.... Det er vel en selvfølge da, men kroppen skal jo produsere melk så lenge man tapper melk skal det jo kommer mer...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Hvis ikke du drikke rmasse masse med væske, så går du litt tom ja. For å holde produksjonen oppe, må det regelmessig tilføres med nye giv. Når du har slike "tomme" dager, pump da esktra. Det setter økingen i gang.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Holder du på å få mensen tilbake? Da kan det være ganske skrapt i puppen de første dagene, men det kommer tilbake.. Når jeg ammet, så var det dager der jeg hadde stresset mye og hadde mye å tenke på som gjorde at melken forsvant. Men den kom tilbake etter en dag eller to..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 For meg har det mye å si at jeg klarer å tenke at jeg har mye melk. Tror jeg at jeg har lite, er det lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå