Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Noen som har tips til hvoa man kan kjøpe en ok rettetang/slettetang (eller hva det nå heter) til en grei pris (under 500 kr)??
klg,2 boys now:) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 beste tipset mitt er å spare litt til så får du kjøpt deg en ordentlig tang.ikke noe vits i sånn el butikk crap.svi av en 1000lapp og kjøp deg fudge tang eller aller beste er ghd.men den er nok enda dyrere.
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Ville kjøpt hos frisør. De som de selger på Elkjøp etc er ikke like gode, og tar lang tid på å bli varme (var hvertfall sånn før).
Suretær Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 ghd ! Ingen over, ingen ved siden! Kjøpte min for sju år siden og den er god som ny. Har vært brukt ca tre ganger i uka siden.. Kosta 1300 den gangen, tror de koster ca 1500 nå. Er verdt hver eneste krone. Kjøp uansett en med keramisk topp, alt annet er crap og ødelegger håret mer enn nødvendig.
Voilà Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg fikk en av kjæresten min. MENER den er kjøpt på Jysk av alle plasser, og den var sinnsykt god! Tipper den ikke kostet mer enn noen hundrelapper. Varm fort, retter fort og har av/på-knapp OG varmestiller.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Nille faktisk... 150 kr og knakkende god! av og på knapp også:-) tror jeg har ei fra jysk(!) også.. mn har ikke prøvd den skikkelig
Gjest Sauen og ungene Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 kjøp ghd. skader håret mye mindre, blir fortest varm, gjør håret helt rett, holder seg like bra leeenge!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har GHD sin rettetang og den er knallgod! Blir varm på 20 sek og tar godt! Kosta flesk men er jammen verdt det i lengden når den holder lenge og er bra! Kjøpte den hos frisør.
GuttemammaX3 Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Jeg vil anbefale HH Simonsen. Jeg har wet 2 dry, som også kan rette håndkletørt hår, ellers må håret være tørt før det kan rettes. Men de har ulike modeller billigere enn ghd, men er anbefalt og brukt av flere frisører (bare å google litt så ser du) Kjøp på blivakker.no, greie priser og rask levering:) De har til og med noen mindre rettetenger til 350, men jeg har ikke prøvd andre enn den wet 2 dry da:) http://blivakker.no/Default.aspx?mgid=318&pgid=322
Mom2Two Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Kjøpte GHD på nettet fra England, betalte ca. 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå