Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Har hatt vanlig utflod som er hvit/gulaktig i hele svangerskapet men i kveld kom det en liten slimklump med hvit inni, minnet meg veldig om eggløsningsslim men det kan man vel ikke ha nå? Kan dette være slimproppen eller deler av den? Hvor mye slim er det egentlig som kommer når slimproppen går? Håper noen kan hjelpe meg, er litt spent her jeg sitter:) Er 39+2
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Det kan høres ut som slimproppen ja Det var ihvertfall sånn hos meg også. Var litt usikker, men da vannet gikk 5 timer senere så skjønte jeg at det måtte ha vært slimproppen, hehe
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Glemte å si at hos meg kom det endel mer slim enn ellers, lignet på el slim med en liten hvit/lysgul klump. Måtte tørke meg flere ganger for å få vekk alt slimet.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Ja jeg måtte også tørke meg flere ganger for å få det vekk, hehe:) Så det trenger ikke å være blod i det altså?
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Trenger ikke å være blod i det nei, det var det ikke hos meg ihvertfall
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Så spennende da! Håper dette er starten på noe :-)
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Ja, får håpe på det! Fødte selv 5 dager før termin Ønsker deg lykke til!
ippemo får augustbaby Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Da min slimpropp gikk, så var det en stor geleklatt som rant ut av meg. Jeg kjente at noe ekkelt, stort og seigt sklidde ut (ekkelt, men sant!) og da jeg sjekket trusa, så lå den der og disset, bokstavelig talt! Så rett og slett ut som gjennomsiktig gele! Det var større enn eggløsningsslim, det var rett og slett en klatt med gele. Dette var på kvelden, like før jeg la meg. Våknet med rier dagen etter og da kom resten av slimproppen ut, enda en geleklatt, men denne gangen med blod i. Noen timer etterpå var gutten min født :-)
Gulosten™ Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Det kan være deler av den, min gikk i 2 omganger, først om kvelden også kom resten sammen med fostervannet om morgenen. Jeg så ingenting til noe blod, men begge deler er helt normalt Husk at det også kan gå opp til 14 dager (uff nå føler jeg meg kjip.. hehe) før det skjer noe, men satser på at du ikke er langt unna nå!!
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Ja jeg vet det kan gå opptil to uker før det skjer noe men da er det hvertfall mot riktig retning, er jo litt artig at det skjer nye ting så en får bare smøre seg med tålmodighet
gullis og snuppis Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Hos meg gikk den over et par dager. Startet med en del slim, omtrent som du beskriver. Tror første gang var tre dager før fødsel. Hadde slimet et par ganger. Siste dagen kom det en stor "geleklump", som beskrevet over, og da gikk vel vannet en 5-6 timer etterpå. Ønsker deg lykke til!
Sillia Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Slik var det med meg også. Geleklatt som rant ut... Heldigvis satt jeg på do! Ikke noe farge eller blod, og jeg tror alt kom på en gang. Riene begynte ca tre timer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå