Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Har hatt vanlig utflod som er hvit/gulaktig i hele svangerskapet men i kveld kom det en liten slimklump med hvit inni, minnet meg veldig om eggløsningsslim men det kan man vel ikke ha nå? Kan dette være slimproppen eller deler av den? Hvor mye slim er det egentlig som kommer når slimproppen går? Håper noen kan hjelpe meg, er litt spent her jeg sitter:) Er 39+2
*Idae123 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Heisann, jeg personlig har aldri sett en slimpropp før, så kanskje dette svaret er til noe særlig nytte, men hver gang jeg har blitt forklart hvordan den ser ut, så er det gjerne slimete men også med noen blodspor.. vet ikke om det alltid trenger å være blodspor..
Diddels Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Slimproppen er alt ifra klar til gulfarget har jeg lest. Vet ikke om det bare kan ha vært en del, men hos meg var det nokså mye, som er skikkelig spyttklyse liksom, og meget klissete... detter gjerne ut litt mer av den i dagene som kommer, eller det har falt ut biter av den dagene i forveien ^^ slik opplevde i hvertfall jeg det
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Så spennende da! Da er det hvertfall noe som skjer her, hehe :-P Slimet var sånn gulaktig med litt hvite "tråder" i på en måte, håper det kommer mer, hehe Tusen takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå