NormaJean Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Sønnen min har en ganske stor Makka Pakka bamse som han eeeeeeelsker!!!!!!
petite fleur Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Sønnen min har Ninky Nonken. Var favoritten lenge, men har visst mista litt interessen nå :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Min har settet med alle figurene + drømmehagen boken. Han er helt vill etter boken :-)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Hinkelpinkelbamse og hopsideisibamse (som er med i senga hver natt og plutselig begynner å synge om hun legger seg på dem) En hinkelpinkelbamse til som er lik, som ligger innpakket i et skap (burde kanskje gi den vekk eller noe, fikk den til jul, fikk ikke byttet) Og så har hun 2 figurer, en med hopsideisi og en med makkapakka. Ja, og så har hun ninky-nonken-figur. Og drømmehagen-bok. Og DVD. Ble mye drømmehagen til jul, hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Har Hinkel Pinkel, Hopsi Deisi og Makka Pakka og alle er like viktige! Nå er hun to år, så de er mest interessante hvis Drømmehagen kommer på tv når det står på, noe som ikke er så ofte lenger siden det går på dagtid,men da er det ekstra stas når de først dukker opp
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Alex har: Drømmehagen puslespill, 2 makka pakka bamser (små), en makka pakka figur, 2 drømmehagen bøker og 2 DVD'er Han digger drømmehagen! Ler av de samme gamle episodene hver gang, klapper og danser sammen med makka pakka, og leker med hinkel pinkel og hoppsi daysi når hun leker gjemsel:p Han koser en del med bamsene sine, og leker litt med figuren sin, men det nyanskaffede puslespillet er visst en vinner;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Vi har det toget eller hva det er. Ninky nonk eller plinky plonk..
It's all about me Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Veslejenta har Hinkel Pinkel bamse og elektronisk bok. Men begge deler var gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå