Gå til innhold

Hvor mang eher har barn med Drømmehagen-leke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er favoritten Hinkel Pinkel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har en ganske stor Makka Pakka bamse som han eeeeeeelsker!!!!!!

Skrevet

Sønnen min har Ninky Nonken. Var favoritten lenge, men har visst mista litt interessen nå :-)

Skrevet

Hinkel Pinkel med lyd:=)

Skrevet

Lillegutt har det settet med alle figurene.

Skrevet

Min har settet med alle figurene + drømmehagen boken. Han er helt vill etter boken :-)

Skrevet

Min gutt har en Makka Pakka :-)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Hinkelpinkelbamse og hopsideisibamse (som er med i senga hver natt og plutselig begynner å synge om hun legger seg på dem)

En hinkelpinkelbamse til som er lik, som ligger innpakket i et skap (burde kanskje gi den vekk eller noe, fikk den til jul, fikk ikke byttet)

Og så har hun 2 figurer, en med hopsideisi og en med makkapakka.

Ja, og så har hun ninky-nonken-figur. Og drømmehagen-bok. Og DVD. Ble mye drømmehagen til jul, hehe...

Skrevet

Har Hinkel Pinkel, Hopsi Deisi og Makka Pakka og alle er like viktige!

Nå er hun to år, så de er mest interessante hvis Drømmehagen kommer på tv når det står på, noe som ikke er så ofte lenger siden det går på dagtid,men da er det ekstra stas når de først dukker opp :)

Skrevet

Alex har: Drømmehagen puslespill, 2 makka pakka bamser (små), en makka pakka figur, 2 drømmehagen bøker og 2 DVD'er ;)

Han digger drømmehagen! Ler av de samme gamle episodene hver gang, klapper og danser sammen med makka pakka, og leker med hinkel pinkel og hoppsi daysi når hun leker gjemsel:p

Han koser en del med bamsene sine, og leker litt med figuren sin, men det nyanskaffede puslespillet er visst en vinner;)

Skrevet

Vi har det toget eller hva det er. Ninky nonk eller plinky plonk..

Skrevet

Veslejenta har Hinkel Pinkel bamse og elektronisk bok.

Men begge deler var gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...