Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp, etter to mislykkede forsøk på postordre fra hm gir jeg herved opp. Det å prøve å gjette seg til hvordan kroppen er i juni etter fødsel i mai er jo bare idiotisk, og hvis ting er trangt nå før siste innspurt, så er de nok det også etter.. Noen som har noen tips om hvor en kan få _veldig_ billig selskapskjoler for store jenter? Sukk.. hjelper ikke akkurat på den allerede dalende selvtillitten detta nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

tenker også på dette med kjole og bryllup. Skal i brllup i slutten av mai, terminen er i slutten av mars. Er jo ikke noe vits i å se på noen kjoler nå.

Men tenkte jeg skulle se på selskapskjolene til Agape.

Har sett en fin en der til 1999, den kan bestilles og kommer kort tid etter. kan fåes i mange forskjellige farger.

Men det er vel kanskje ikke den prisklassen du tenkte på.

Gina Tricot pleier å ha noen fine kjoler.

Håper du finner en du liker. Kjolejakt er ikke alltid like artig.

Skrevet

Sjekk Ellos! Der kan du finne kjoler i gode størrelser og det er ofte ganske rask levering. Jeg har selv kjøpt et par kjoler der og blitt godt fornøyd, og prisen er rimelig. Men en del av kjolene kan jo føles litt tantete, men der er også flere som blir fine på. Har bla. en kjole som er sort med hvite prikker av et litt tøyelig stoff som er i omslagsmodell. Kjøpte den til en konfirmasjon i fjord mens jeg ikke var gravid, og den kan jeg bruke med tights enda nå som jeg er høygravid med STOR mage.

Skrevet

Jeg hadde tatt meg en tur på kjøpesenter for å sjekke utvalget. Det er jo mange kjoler som ikke er trange i livet nå. Også har det blitt "inn" med en slags underkjole\pyntekjole som blir en forlengelse av selve kjolen om du synes den du finner er i korteste laget. Det er mye fint og få. Spør om hjelp. Det er mye dårlig service rundt omkring, men du kan være heldig å møte noen som er kreative og veldig hjelsomme : ) Lykke til!

Skrevet

Jeg tror nesten jeg ville ventet til etter fødselen jeg, og så gått på et kjøpesenter med flere butikker tilgjengelig og prøvd kjoler.. Det kan fort bli en veldig dyr kjole hvis den du kjøper nå ikke passer etter fødselen, og du ender opp med å måtte kjøpe ennå en kjole..

Skrevet

Jeg elsker kjolene fra www.vivienofholloway.com !

De dekker det man vil, og med en sort kjole med rødt belte får man fokuset bort fra magen:-)

De med mønster er også kjempefine:-))

De leverer raskt, og med et pent korsett ol under kjolen får man fort bort "deler" ;-)

Skrevet

Flotte kjoler, men absolutt ikke noe for store damer dette!

Anbefaler empireliv til rett etter fødselen...

Skrevet

Takk for mange tips, har sett en med empire liv på hm på senteret her i dus brun/kobber, skal ta en nærmere titt på den, er sånn løst ledig stoff, så kanskje den kan være noe. :)

Skrevet

jeg er gravid i uke 34 å bruker fremdeles denne kjolen:-p så det er mageplass under hvis dere skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Siden du skal i bryllup ca 1 måned etter at du føder, så regner jeg nesten med at du ammer fremdeles. Da ville jeg droppet alt som krever undertøy med hold-in og som har vanskelig tilgang i front. Du trenger fremdeles noe som er behagelig og som du ikke trenger å gå på do for å amme i.

Jeg ville nok ventet til etter fødselen med å kjøpe, selv om det ikke er så gøy å dra ut å handle med en gang. Noen går fort sammen (og da har du kansje noe i skapet allerede) andre bruker lenger tid.

Skrevet

Jeg ville kjøpt enten tubetopp eller halterneck! De er enkle å komme til når man skal amme :) Vent til etter fødselen med å kjøpe du! Det er mye fint å billig på hm, cubus, lindex å kappahl i sommersesongen som abselutt ikke er dyrt :)

Jeg vet ikke helt hva du mener med store størrelser (om du mener en vanlig L eller XXXL liksom) men det er også mye fint på gina og på bikbok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...