Gå til innhold

Jævla ******** nabo !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så gal på naboen att jeg snart henter ei pumpehagle !!

I dag tidlig var det komt over en halv meter med snø her,

og jeg måtte måke ut bilen min, og so såg gubben att naboen var opp og måket bilen sin slik ho kunne kjøyre fram på plassen vi måkte !!!!

so for ho ned igjen, og bilen stått siden !

Blir so forbanna på slike folk som ikke eiger vett i det lille hode !

So jeg måtte måke ENDA engang !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så kan du ringe til henne og be henne om å flytte bilen. Er ikke verre enn det ;)

Gjest Pusikatt
Skrevet

Dette er ett sånt innlegg jeg virkelig ikke skjønner mye av... altså du måket bilen din, så kjørte naboen din på plassen der du hadde måket, og så måtte du måke en gang til? Eller?

Skrevet

Da hadde jeg måkt snøen av naboplassen, og plasser den oppå bilen til naboen (snøen altså). Eller jeg hadde vært såpass sivilisert at jeg hadde sagt til naboen at hun enten kan flytte bilen, eller måke en ny plass til dere - slik at dere slapp å stå for all måkingen.

Har dere felles plass ettersom hun gjør dette?

Skrevet

Herregud som dere formulerer dere... (vet ikke om det bare en HI .. eller om det er flere av dere) ...

Jeg skjønner iallefall ikke helt hva dere prøver å forklare her ...?!

Skrevet

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i frustrasjonen din!!

Vi hadde en nabo som måkte plassen sin å la snøen i en haug bak vår bil så vi måtte fjerne den haugen itillegg til å måke vår plass!

Vi hadde også samme "sti" inn til huset som henne. Denne var vel 20 meter lang eller noe slikt. Av og til en sjelden gang gikk hun å skjøv skuffen forran seg for å måke seg vei, men dette tok bare toppen av snøen, ikke skikkelig måking det var bare for å slippe å få snø langt oppå leggene.

De aller fleste gangene det snødde så vi henne stå i vinduet å se på at vi måkte og ca 10 minutter ETTER vi var ferdige med å måke alt sammen kom hun ut å reiste avgårde.

Var inne på tanken å få skutt kjerringa noen ganger ja!! Huff, heldigvis så bodde vi der bare en vinter!

Skrevet

Dette forstår jeg:

- Det har snødd mye...

- 2 parkeringsplasser har derfor mye snø..

- Hi måker av bilen sin og plassen og kjører av gårde med sin bil...

- Nabo "skynder" seg ut, måker av sin bil (IKKE plassen bilen til naboen står på) og tar plassen som HI har måket.

Ergo må Hi måke den andre plassen også for å parkere sin bil. naboen har altså kuppa en ferdigmåket plass for å slippe billig unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...