Gå til innhold

snart 23 uker gravid og helt utslitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hvorfor. Har to små barn fra før. Jobber 80%, en dag fri i uka. På slutten av uka er jeg totalt utslitt. Jeg er trøtt hver ettermiddag og kveld og har null overskudd til mine søte små. Jeg har litt lavt jernlager og mangler b-vitamin og d-vitamin. Vet ikke om det har noe å si.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Synes det er litt tidlig og drastisk å sykmelde seg så tidlig. Men skulle gjerne hatt litt overskudd til barna mine, være blid og glad mamma igjen...blir litt deppa av det her

I mine forrige graviditeter var jeg ikke sliten på denne måten, da hadde jeg heller andre plager som bihulebetennelse og litt bekkenplager. Nå kan jeg grine hele tiden og sovne sammen med ungene hvis jeg hadde villet....

Hva ville dere gjort? Jeg tar jerntilskudd og b-vit tilskudd, skal snart starte med d-vit også.

Takk for at du gadd å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik i begge svangerskapene mine. Hva gjorde jeg? Jo, jeg sov ekstra naar enn jeg og mannen fikk plass til det i ukesskjemaet :)

Skrevet

Har bare ikke tid til å sove så mye, må ofte jobbe litt på kvelden etter barna er lagt og i helgene er det full rulle for tida, midt i flytteprosess:(... Men må jo bare få sovet litt ekstra snart, det hadde nok garantert hjulpet..

Skrevet

Det går jo an å få seg en timeout (delvis eller full sykemelding) i en kort periode, slik at du kommer deg ovenpå igjen. Hvis du blir sykemeldt trenger det jo ikke å vare resten av svangerskapet. Hva med 20% sykemelding slik at du har fri en dag til i uken? Ofte er det lite som skal til for å få balanse igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...