Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 utrolig hvor fort tiden går.. Skal noen gjøre noe kjekt i påsken da? Eller er det for tidlig å spørre?? Tre uker før jul var jo mange feridg planlagt handlet og alt, hvordan ligger dere ann nå?
Lene~mor til tre Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Både jeg og gubben jobber hele påska så det blir vel ikke tid til så mye annet, så det blir nok en rolig påske Har ikke begynt å handle til påske enda, det tar jeg på Mandag og tirsdag den uka påska er tenker jeg Kan ikke ha masse påskegodt liggende i skapene allerede nå for da kan det jo bli spist opp hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 påskeegga har blitt kjøpt noen ganger og spist allerde da.. (de lilla fra freia hehe)
Jojo x3 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hihi, påskeeggene har jeg spist lenge. Ellers så tenker vi oss på skitur med ungene i påsken. Helst med pulk fra hytte til hytte (to hytter)!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Vi trenger ikke å handle inn til påsken, siden ALLE butikken har utvidet åpningstider hele påska. Kanskje vi handler noen dager før, kun for å slippe den forferdelige rushen, og køa som utarter seg... Har ingenplaner for påska, for jeg skal jobbe hver dag...(
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Har ikke noen spesielle planer, har ikke påskeferie heller, men har fått en ekstra fridag siden jeg visstnok jobber for mange røde dager. Blir vel å dra dagstur til mine foreldres hytte på påskeaften. Pleier alltid å gjøre det. Har kjøpt inn de lilla pakkene med påskeegg, men det er ingen som får før påske. Har kjøpt tidlig i år, ble nemlig fri i fjord.
2barns mor Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ikke noe spesielt forhold til påsken, så for meg og min familie så er det som en vanlig helg. Jobber "Den Stille Uke" (tre-dagene før), så det blir ikke noen ekstra fridager. Kun torsdagen, mandagen etter har jeg vanligvis fri. Men litt ekstra blir det jo. Håper på deilig vær, slik at vi kan være ute på ski og aking. Grille pølser og spise påskegodt. Barna gleder seg nok til påskeegg.
Lene~mor til tre Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Ungene mine fikk hvert sitt store påske egg helt stappfult av godteri av mormora si igår så da er det i boks iværtfall
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2010 Jeg mener vi har kommet så langt når påsken kommer at vi kunne hatt noen riktig varme dager med stekende sol og fått litt farge.. Merker jo at solen varmer mer og mer når den kommer gjennom så man kan jo håpe:))
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Jeg pleier å pynte til påske, men vet ikke helt enda hvordan det blir siden vi flytter nå. Planen er at han som ikke er kjæresten min og jeg skal kose oss masse, for jeg har barnefri, og det tror han også at han har hehe =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Har forresten fått vite at svigers kommer til påska, så får se det litt ann hva vi finner på da. Kjenner jeg de rett blir de bare hos oss et par dager(like greit kanskje). Håper bare vi får være med å planlegge hvilke dager de skal være hos oss. Svigermor har mye familie-en søster og hennes mor 1/2 times kjøring fra oss, så regner med de blir mest der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå